بازدید نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی از کمپ مرکز ماده ۱۶

به گزارش روابط عمومی، علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی طی بازدید از کمپ مرکز ماده ۱۶ اردبیل گفت: روند ارائه خدمات به مقیمان مرکز بیش از پیش شایسته و قابل تقدیر است.

رضایی مدیر کل بهزیستی استان در جریان این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند مدیریت کمپ و خدماتی که به معتادان مقیم کمپ داده می شود خواستار توجه و حمایت بیشتری به این مرکز شد.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به آغاز فعالیت مرکز ماده ۱۶ استان از سال ۹۹، گفت: این مرکز جزو مراکز پیشرو در کشور می باشد که به طور متوسط ۲۰۰ معتاد در آن نگهداری می‌شود.

رضایی با بیان اینکه تلاش همه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بر ارتقای کرامت انسانی و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی است، تصریح کرد: در مرکز ماده ۱۶، علاوه بر درمان و بازپروری معتادان، کمک به حرفه‌آموزی و اشتغال آنان نیز مورد توجه می باشد و برای این منظور کارگاه‌هایی در این مرکز در آینده نزدیک در دستور کار قرار گرفته است .

وی گفت: بهزیستی استان همواره پیگیر رفع  مشکلات و نیازهای مراکز درمان و بازتوانی معتادین بوده و با این قبیل از تلاشها امیدواریم با تعامل و مطالبه گری از سازمان های ذیربط امکانات و شرایط بهتری را برای معتادان مقیم کمپ فراهم آوریم.

علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در خصوص تجهیز مرکز و مساعدت های لازم جهت پیگیری و رفع مشکلات کمپ  فوق قول مساعد داد.

گفتنی در این اقدام ضمن استماع مشکلات و درخواست های مقیمان حاضر در کمپ، از سالن های محل نگهداری معتادان، امکانات موجود و همچنین دفتر مشاوره و درمان کمپ ماده ۱۶ بازدید بعمل آمد.

کد خبر 96745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد