دیدار رئیس سازمان بهزیستی کشور با نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی

علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در سفر یکروزه خود به مشهد مقدس به همراه مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، آیت الله علم الهدی در این دیدار ضمن تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت، خدمت در بهزیستی را مقدس و از توفیقات الهی دانست و به دلیل شرایط خاص و جامعه هدف دارای معلولیت و گروههای آسیب دیده گفت :کارکنان بهزیستی بااستعانت از خدای عزوجل و پیگیری‌های لازم در راستای حل مشکلات این عزیزان بایستی گام بردارند.

وی خدمت به مردم را از بالاترین عنایات خداوند به بندگان خاص خود دانست و گفت: تکریم مراجعین و مردم از وظایف همیشگی کارکنان دستگاه‌های دولتی است. افراد شاغل در بهزیستی باید در این امانت الهی کوشا باشند و در رسیدگی و چاره‌اندیشی از مشکلات جامعه هدف اهتمام ورزند.

در ادامه جلسه، علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن تشکر از الطاف نهاد نمایندگی ولی‌فقیه نسبت به بهزیستی، به تشریح عملکرد بهزیستی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف به خصوص در دولت سیزدهم از جمله برقراری مستمری افراد پشت نوبت، پرداخت تسهیلات اشتغال، کمک به تامین مسکن، حمایت از خانواده‌های دارای فرزند دو و سه قلو، پرداخت حق پرستاری، مناسب سازی، ایجاد سامانه‌ها در خصوص تسهیل در ارائه خدمات، خدمات مراکز روزانه و اقامتی توانبخشی به افراد دارای معلولیت و... پرداخت.

گفتنی است در این جلسه مذاکراتی پیرامون مسائل مرتبط با جامعه هدف، چالش‌ها و مشکلات آنها انجام گرفت و نماینده ولی‌فقیه حمایت همیشگی خود را در راستای کمک به پیشبرد اهداف و سیاست‌های سازمان بهزیستی در ارائه خدمت مطلوب به جامعه هدف اعلام کردند.

کد خبر 96676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد