تاکید امام جمعه ایلام  بر رعایت قانون سه درصد استخدام معلولان از سوی مسئولان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر اجرایی شدن قانون سه درصد استخدام معلولان تاکید کرد و گفت: همه مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان باید برای رعایت این قانون تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر الله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت هفته معلولان به میزبانی بهزیستی ایلام افزود: همچنین با توجه به تسهیلاتی که دولت برای کارفرمایان برای اشتغال معلولان در نظر گرفته این افراد معلولان را بکارگیری تا بخشی از مشکلات آنها رفع شود.

وی ادامه داد: هرفردی به نوعی مورد آزمون خداوند متعال قرار می گیرد، این آزمایش ممکن است برخی مواقع با نقص عضو، از دست دادن اموال و یا عزیزترین بستگان باشد و در این فراز و فرود است که جوهره انسانیت محک زده خواهد شد و جایگاه والای انسان مشخص می شود.

وی اظهار کرد: در این مسیر بهترین حامی، یاور و دوست انسان خداست و هرچه سختی و مشکلات دنیا بیشتر باشد نردبان آخرت انسان نیز بلندتر خواهد بود.

وی بیان کرد: انسان گرفتار بخدا متوسل شده و خدا شنیدن ناله بنده اش را دوست دارد، سیره ای که بزرگان دین مبین اسلام نیز بر آن تاکید دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: هیچ انسانی در دنیا ماندگار نیست، همگی از دنیا گذر می کنند و نقص عضوها آزمایشی برای انسان هاست.

وی با اشاره به توانمندیهایی که بسیاری از معلولان با وجود نقض عضو دارند، افزود: یکی از این چهره ها مریم شفیعی حافظ کل قرآن کریم از روشندلان استان است که در عرصه های مختلف ملی و بین المللی موفقیتهای گسترده ای داشته است.

وی از مدیر کل بهزیستی ایلام و کارکنان این مجموعه در خدمات دهی به جامعه معلولان تقدیر کرد.

کد خبر 96549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد