خورسندی و همتیان معارفه شدند

محمدرضا خورسندی بعنوان مدیرحراست و حمید همتیان بعنوان رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی استان سمنان معارفه شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، جلسه شورای معاونین با با حضور مسئولین اداره کل حراست استان و دفتر مرکزی حراست بهزیستی کشور، مدیرکل، معاونین، روسا و کارشناسان ستادی بهزیستی استان سمنان با دستور کار تکریم و معارفه مدیرحراست و رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی برگزار شد.

دکتر منطقی مدیرکل در این جلسه ضمن خیرمقدم به مدیران حراست استان، بهزیستی کشور و اعضای شورای معاونین و گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت ابراز داشتند: بحمد الله در بهزیستی استان دارای نیروهای با اخلاق، پرانگیزه و پرتوان هستیم و این امر اجرای وظایف و فعالیت ها را آسان و مسیر را هموار می کند.

وی ضمن تقدیر از زحمات ۶ ساله جناب آقای همتیان بعنوان مدیرحراست بهزیستی و خوش آمدگویی و آرزوی موفقیت برای جناب آقای خرسندی مدیرجدید حراست اداره کل بهزیستی استان سمنان، ایشان را فردی با تجربه و سوابق علمی و عملی در عرصه حراست خوانده و افزودند: جابجایی در یک سیستم امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است و این موضوع زمانی دارای ارزش خواهد بود که در راستای ارتقای سطح خدمات و رضایتمندی جامعه هدف و استفاده حداکثری از ظرفیت پرسنل در کلیه بخش ها باشد.

منطقی ضمن تقدیر از روحیه ایثار و فداکاری پرسنل بهزیستی استان و وجود دغدغه در ارائه خدمات و انجام فعالیت ها ادامه دادند: تحقق اهداف در یک مجموعه جزء در سایه همدلی و همراهی آن مجموعه محقق نخواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در بخش دیگر سخنان خود با تقدیر از زحمات ۱۳ ساله جناب آقای گلینی در سمت رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات، گلینی را از سرمایه های بهزیستی عنوان که در بخش های دیگر اداری مقرر گردیده است از ظرفیت ایشان استفاده شود بیان و برای آقای همتیان در سمت جدید آرزوی توفیق داشته و همتیان را فردی دارای تجربه و متعهد در بخش فناوری نام بردند.

وی در پایان سخنان خود ایجاد انگیزه در همکاران را یکی از راه های رسیدن به خدمات مطلوب به جامعه هدف برشمرده و مجدد از کلیه همکاران تقدیر و تشکر داشتند.

در این جلسه محمدرضا خورسندی بعنوان مدیرحراست و حمید همتیان بعنوان رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری معارفه و از خدمات همتیان و گلینی تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 96469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد