برگزاری چهارمین جلسه کارگروه امور اقتصادی ، اشتغال و سرمایه گذاری استان گیلان

صبح روز دوازدهم آذرماه، چهارمین جلسه کارگروه امور اقتصادی ، اشتغال و سرمایه گذاری به ریاست دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان و با حضور مدیران ، معاونین دستگاههای اجرایی ، بانکهای عامل بصورت حضوری و فرمانداران شهرستانها در محل استانداری گیلان برگزار شد.

در این جلسه دکتر عباسی استاندار گیلان ضمن ایراد بیاناتی در خصوص اقدامات لازم بمنظور تحقق تعهد اشتغال استان توسط دستگاههای اجرایی و  تعاملات لازم با بانکهای عامل، بر نظارت و صحت سنجی اشتغالهای ایجادی و پایداری اشتغال ایجاد شده و پرداخت تسهیلات تکلیفی به واحدهای تولیدی و بیمه افراد بمنظور تثبیت اشتغال تاکید کرد و توجه ویژه به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را در اولویت اقدامات بر شمرد.

همچنین در این نشست، معصومه نوبخت معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی استان گیلان نیز در خصوص اقدامات شاخص حوزه اشتغال بهزیستی در سال ۱۴۰۱ ، جذب اعتبارات جزء یک بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه  سال ۱۴۰۱ و جزء ۴  بند ب تبصره ۱۸ سالجاری و سهم تعهد اشتغال بهزیستی استان در سالجاری و سایر راههای اشتغال زایی بر اساس دستورالعمل های صادره مطالبی تبین و تشریح کرد و در ادامه بر تخصیص منابع لازم تسهیلات از محل ۱۵ درصد سهم بهزیستی از منابع جزء۳ بند ب تبصره ۱۸ در اختیار استانداری در جهت تحقق تعهد سالجاری تاکید نمود .

در ادامه پس از ایراد مطالبی توسط نمایندگان سایر دستگاههای اجرایی، از سوی  استاندار گیلان اختصاص منابع لازم از محل جزء ۳ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به نهادهای حمایتی در دستور کار قرار گرفت.

همچنین در پایان این نشست از فرمانداران رشت، ماسال، رضوانشهر و املش و ۱۰ دستگاه اجرایی و امور شعب بانک های استان گیلان که در راستای تحقق برنامه های دولت در حوزه کارگروه امور اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری عملکرد بهتری داشتند، تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 96130

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد