پیام تبریک فرماندار شهرستان مهران به مناسبت روز جهانی معلولان

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

"روز ۱۲ آذر مصادف با سوم دسامبر روز جهانی معلولان است. روزی متعلق به عزیزانی که با تلاش وصف‌ناپذیر خویش از نارسایی چشمان نابینا، گوش‌های ناشنوا و پاهای ناتوان فراتر رفته‌اند تا ثابت کنند که معلولیت، محدودیت نیست.

معلولان نیز مانند سایر افراد جامعه زندگی عادی خود را دارند و نامگذاری روز معلول، فرصت مناسبی برای فرهنگ سازی برای به رسمیت شناخته شدن حقوق این قشر در جامعه است.

روز جهانی معلولان فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تجارب و توانایی های همنوعانی که با معلولیت های گوناگون دست و پنجه نرم می کنند و نیز بازبینی در اقدامات انجام شده جهت احیاء حقوق معلولان و اصلاح نوع نگرش عمومی نسبت به پدیده معلولیت در جامعه است.

امروزه معلولان با تکیه بر نیروی ایمان و بهره گیری از استعدادهای عظیم خویش توانسته اند در مسیر رشد و شکوفایی و کمک به توسعه کشور و افتخار آفرینی در میادین مختلف علمی و ورزشی گام های مؤثری بردارند.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این روز مبارک به همه معلولان و خانواده های محترم و صبور آنان و قدردانی از زحمات بی شائبه خادمین این عرصه، اعم از بخش های دولتی و غیر دولتی به ویژه خیرین محترم و سازمان های یاری رسان، امید دارم با همت همه دستگاه های اجرایی شهرستان مهران از خدمات و امکانات عمومی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، فرصت های شغلی و در نهایت برابری فرصت های اجتماعی به عنوان مطالبه به حق جامعه معلولین شهرستان فراهم شود."

علی عباس شفیعی

کد خبر 95989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد