پیام تبریک مدیرکل بمناسب روز جهانی افراد دارای معلولیت

روز جهانی و هفته ملی افراد دارای معلولیت امسال با شعار  باور توانمندی ها نوید بخش دنیایی دسترس پذیر فرصتی برای شناسایی و آگاهی بخشی جامعه از تواناییهای این افراد است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر محمود منطقی مدیرکل بمناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت پیام تبریکی به شرح ذیل صادر کرد.

بنام خالق زیبای ها

معلولیت محبوبیت است از جانب خالق دوست / معلولیت محدودیت است اما ناتوانی نیست

هدف از تعیین روز جهانی افراد دارای معلولیت، رشد و آگاهی بیشتر اذهان عمومی در خصوص مسائل مرتبط با این افراد است. این هفته فرصت مغتنمی است که بسیاری از اذعان عمومی جامعه، از جنبه‌های زندگی معلولین آگاهی پیدا ‌کنند.

روز جهانی افراد دارای معلولیت امسال با شعار  باور توانمندی ها نوید بخش دنیایی دسترس پذیر فرصتی برای شناسایی و آگاهی بخشی جامعه از تواناییهای افرادی است که علیرغم محدودیت های جسمی شور زیستن را در پیکره جامعه می دمند و در این راه نیازمند دنیایی دسترس پذیر و مناسب سازی شده می باشند.

در بزرگداشت این روز، اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به کلیه جامعه هدف بهزیستی استان به ویژه افراد دارای معلولیت از اقدامات تمامی دستگاه‌های اجرایی در بخش های دولتی و غیردولتی و کلیه همکاران خود در بخش های مختلف و شرکای اجتماعی در بهزیستی استان بمنظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف کمال تقدیر و تشکر را دارم و آرزومندم با اجرای کامل قانون حمایت از افراد دارای معلولیت در سطوح مختلف شاهد حضور بیش از پیش معلولین در جامعه بوده و گام موثر و پایداری در ارتقای سطح زندگی فردی و اجتماعی ایشان برداشته شود.

محمود منطقی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 95697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد