همکاری حوزه های علمیه خواهران و سازمان بهزیستی کشور در خصوص اجرای قانون جوانی جمعیت

به گزارش پایگاه خبری و رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، نشست مشترک حجت الاسلام والمسلمین آرش رجبی معاون فرهنگی-تبلیغی حوزه های علمیه خواهران و خانم موسوی، معاون سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی صبح امروز در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

در این نشست که خانم بهجت پور مدیرکل تهذیب و تربیت حوزه های علمیه خواهران و مدیرکل امور مرکز نگهداری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشتند، آقای مرتضی برگستان، مدیرکل شبکه سازی و راهبری فرهنگی حوزه های علمیه خواهران، از اجرای بند ب و پ ماده23 قانون جوانی جمعیت از طریق همکاری و تعامل معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران و معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

وی با اشاره به زمینه های همکاری مشترک بین این دونهاد، ضمن بررسی و معرفی ظرفیت های طرفین جهت همکاری های گسترده، درخصوص کیفیت و کمیت این همکاری ها توضیحاتی ارائه کرد.

در این نشست، شرح و تفصیل وظایف و ماموریت های ادارات نسبت به بسترسازی جهت تعامل هرچه بیشتر و بهتر این دو سازمان مطرح شد و مصوب شد که به زودی از طریق امضای توافقنامه ملی در سطح معاونت های هر دو سازمان شرایط بهتری جهت همکاری برای هردو مجموعه فراهم شود.

کد خبر 95663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد