برگزاری کار گروه اشتغال استان به ریاست رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور

ایروانی: حلقه مفقوده در حوزه اشتغال راهنمایی و مشاوره شغلی است و در در این باره برنامه های جدیدی از جمله راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی در مرحله تصمیم گیری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان کارگروه اشتغال بهزیستی استان به ریاست دکتر ایروانی رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور با حضور مشاور استاندار در امور توانخواهان و مدیرکل بهزیستی استان سمنان، معاونین، روساء ستادی بهزیستی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان و کارشناسان ستادی و شهرستانی به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد.

ایروانی ضمن قدردانی از خدمات، زحمات و میزبانی استان سمنان، حوزه اشتغال را یکی از موثرترین خدمات ارائه شده در سازمان بهزیستی در راستای توانمندسازی اقتصادی جامعه هدف بیان و ابراز داشتند: ️ارائه خدمات مناسب بایستی به نحوی اجرایی شود که شامل کلیه افراد تحت حمایت شود، بطوری که کلیه افراد بتوانند در هر مکان و زمان از این خدمات بهره مند شوند.

️وی ویژگی های یک نظام ارائه خدمات مطلوب را شامل سطح بندی خدمات، نظام ارجاع و تطابق خدمات موجود با خدمات مورد نیاز گروه هدف برشمرده و ️سطح اولیه خدمات در بهزیستی را مددکاران عنوان و سطح اول اشتغال را مراکز مثبت زندگی برشمرده و افزودند: ️رویکرد سازمان بهزیستی کشور در حوزه اشتغال شناسایی،ارزیابی و نظارت، هدایت شغلی، کسب مهارت، تعیین و هدایت مسیر شغلی است.

رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور ️ضمن بیان این مطلب که هدف از تشکیلات جدید سازمان رفع موازی کاری بوده و ️نیاز است خدمات سازمان بیش از پیش اطلاع رسانی شود گفتند: سبد خدمات اشتغال بایستی شامل خدمات متنوع متناسب با سلیقه های مختلف باشد و این جزء برنامه های پیش رو سازمان است.

ا️یروانی در پایان سخنان خود، حلقه مفقوده در اشتغال را راهنمایی و مشاوره شغلی دانسته و ادامه دادند: در این باره برنامه های جدیدی از جمله راه اندازی مرکز مشاوره تلفنی در مرحله تصمیم گیری است  و همچنین ️نیاز است روش های اشتغالزایی غیر وابسته به وام نیز در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 94929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد