شهریار | بازدید از خانه سالمندان توسط مسئول بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان

فتانه امیری مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان به همراه مسئول بانوان از سالمندان مرکز توانبخشی و سالمندان مفاخر دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، بازدیدی توسط فتانه امیری مسئول بانوان و خانواده فرمانداری ویژه شهرستان درمعیت مهناز طاهری مسئول بانوان بهزیستی و پروانه نجفی مسئول مراکز غیر دولتی از مرکز نگهداری سالمندان مفاخر صورت گرفت.

امیری هدف از این بازدید را دلجویی از سالمندانی دانست که با چشمانی منتظر در این مکان آخرین دوره زندگی خود را طی می کنند.

امیری در ادامه خاطر نشان؛ کرد؛ عواملی که موجب توجه به کرامت بیشتر این قشر معزز می‌شود؛ بیشتر پرداخته شود تا جامعه نسبت به این عزیزان التفات و عنایت بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات روحی، بیماریها و سایر مسائل متنابه سالمندان به متصدیان و کارکنان این مرکزنگهداری سالمندان گفت: کار کردن در چنین مراکزی بسیار سخت و حساس است و هدف دیگر ما در این بازدید قدردانی از زحمات شما است.

در ادامه پروانه نجفی مسئول مراکز غیر دولتی بهزیستی شهریار اظهار داشت؛ ارائه خدمات پزشکی و پایش سلامت، آموزش شیوه زندگی سالم به سالمندان، ارائه خدمات پزشکی و پرستاری و توانبخشی به سالمندان، برگزاری کلاس‌های مشاوره فردی و گروهی، برگزاری مراسم‌های مذهبی و اعیاد از جمله فعالیت‌های این مرکز برای سالمندان است.

گفتنی است به مناسبت فرارسیدن روز پرستار هدایایی توسط  امیری به پرستاران و کلیه کارکنان این مرکز اهداشد.

کد خبر 94815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد