پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت هفته بسیج

محمد مهدی شاهقدمی با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان با بصیرت، ایثارگران و خانواده های گرانقدر و معزز شهدا و جانبازان گرامی تبریک گفت.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان محمد مهدی شاهقدمی  شجره طیبه"بسیج" را به عنوان یادگار جاودان معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: بسیج نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

متن پیام به این شرح است:

یکی از یادگارهای عظیم حضرت امام راحل و مهم‌ترین قالب و شکلی که مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت داوطلبانه در آن حضور یافته‌ و با عضویت در آن در مقاطع حساس از ارزش‌های اسلامی و انقلاب دفاع و حمایت کرده‌اند، بسیج است.

حضور سازمان یافته مردم به عنوان بسیج در صحنه‌های مختلف در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کارکردهای متعددی را برای بسیج به همراه داشته و این بنیاد به دلیل فراگیر و مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و نظامی همواره در کانون توجه قرار دارد.

هفته بسیج بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و امروز، بسیج با برخورداری ازظرفیت‌ها و توانایی‌های بزرگ و شخصیت‌های برجسته درحوزه‌های مختلف توانسته است از آزمون‌های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی گردد.

بدون شک فراگیر شدن تفکر بسیجی در جامعه که همان اخلاص، ایمان و بالندگی و توسعه است، می تواند حرکتی هم سو را برای توسعه و آبادانی کشور به ارمغان آورد.

اینجانب سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان اداره کل بهزیستی استان و بیسجیان سرافراز ایران اسلامی بویژه مردم شریف استان همدان  تبریک عرض می کنم

محمد مهدی شاهقدمی

مدیر کل

کد خبر 94808

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد