افراد دارای معلولیت در یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲  شرکت کنند.

معاون پشتیبانی بهزیستی استان قم از معلولین واجد شرایط جهت شرکت در یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی دعوت بعمل آورد.

مهدی زنجانی معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی استان قم با اشاره به آغاز ثبت نام یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی از ۱ تا ۱۰ آذرماه از کلیه افراد دارای معلولیت واجد شرایط جهت ثبت نام و شرکت در این آزمون دعوت بعمل آورد.

زنجانی خاطر نشان کرد : آزمون مذکور جهت استخدام نیرو در  تعدادی از دستگاه‌های اجرایی کشور از جمله سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان بهزیستی، دانشگاه فرهنگیان، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور، صندوق تامین خسارت‌های بدنی، استانداری‌های اردبیل و زنجان برای استخدام ۴ هزار و ۴۲۳ سهمیه استخدامی در ۸ دی‌ماه ۱۴۰۲ به صورت همزمان برگزار می‌شود و طبق ماده 15 قانون حمایت از حقوق معلولین حداقل 3% مجوز های استخدامی باید به افراد دارای معلولیت اختصاص یابد.

وی در خصوص مجری آزمون و زمان اعلام نتایج نیز گفت: مجری برگزاری این آزمون مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و تاریخ اعلام نتایج ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ است و برگزاری آزمون‌های استخدامی فراگیر، بر اساس دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور و اصلاحیه آن انجام می‌شود.

لازم به ذکر است طبق ماده۱۵قانون جامع حمایت از حقوق معلولین : دولت مکلف است حداقل سه درصد (۳%) از مجوزهای استخدامی ( رسمی، پیمانی، کارگری) دستگاههای دولتی و عمومی اعم از وزارتخانه ها، سازمان‏ها، مؤسسات، شرکتها و نهادهای عمومی و انقلابی و دیگر دستگاههایی که از بودجه عمومی کشور استفاده می نمایند به جز موارد ذکرشده در بندهای (ت) و (ث) ماده (۱۱) این قانون را به افراد دارای معلولیت واجد شرایط اختصاص دهد.

کد خبر 94679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد