معاون رئیس جمهور: طرح مشاوره رایگان در نخستین سال زندگی زوجین درنظر گرفته شده است

معاون رئیس جمهور در امور زن و خانواده با انتقاد از صدور گواهی تغییر جنسیت توسط پزشکان برای برخی از جوانان گفت: با توجه به اهمیت ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه خانواده، طرح مشاوره رایگان در نخستین سال زندگی زوجین را درنظر گرفته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس قم، انسیه خزعلی در دیدار با آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه قم که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم انجام شد، با اشاره به اینکه امروز دشمن درحال تغییر ذائقه جوانان است، اظهار کرد: متاسفانه برخی از دکترها نیز درپی این تغییر ذائقه به راحتی گواهی تغییر جنسیت را صادر می‌کنند.

معاون رئیس جمهور در امور زن و خانواده از اهمیت ارائه مشاوره‌های تخصصی در حوزه خانواده یاد کرد و گفت: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات، طرح مشاوره رایگان در نخستین سال زندگی زوجین را درنظر گرفته‌ایم.

وی اضافه کرد: به دنبال ترویج فرهنگ غربی نیستیم بلکه تلاش ما استفاده از افرادی است که با مباحث اسلامی آشنا بوده و در عرصه روانشناسی نیز تحصیل کرده باشند.

*در عرصه تربیت نیازمند اقدامات جهادی و فوری هستیم

خزعلی با بیان اینکه در عرصه تربیتی نیازمند اقدامات جهادی و فوری هستیم، عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای بحث فرزندآوری را به مسائل اقتصادی گره‌ می‌زنند، در شرایطی که مشکلات فرهنگی در این زمینه تاثیرگذارتر است.

وی با اشاره به اینکه در تولید محتوا از ظرفیت‌ حوزه‌های علمیه بهره‌مند خواهیم شد، خاطرنشان کرد: در عرصه مطالبات بین المللی نیازمند هماهنگی و همکاری نهادهای حوزوی و دولت هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور زن و خانواده با بیان اینکه برای تحقق این موضوع نیازمند برنامه جامع هستیم، تصریح کرد: عرصه زن و خانواده امروز مورد تهاجم سنگین غرب قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای تقابل با این تهاجم باید فرهنگ‌سازی قوی‌تری داشته باشیم، یادآور شد: همچنین باید در عرصه‌های بین المللی نیز صدای خود را به گوش جهانیان برسانیم.

کد خبر 94663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد