دیدار مدیر کل بهزیستی با مدیر کل بیمه سلامت استان قم

به منظور گسترش سطح حمایتهای بیمه سلامت از جامعه هدف بهزیستی مدیر کل بهزیستی قم با مدیر کل بیمه سلامت استان دیدار کرد.

در این جلسه هم اندیشی و هماهنگی که در دفتر دکتر عباس فتحی مدیر کل بیمه سلامت برگزار شد سید صادق میرئی   مدیر کل  بهزیستی با اشاره تحت حمایت قرار گرفتن  ۵۹ کد خدمتی ستاره داراز طرف  بیمه سلامت قرار ضمن قدردانی از این اقدام ارزنده دولت و بیمه سلامت خاطرنشان کرد حمایت های بیمه سلامت از خدمات ارائه شده به افراد دارای معلولیت واقعا تاثیر چشمگیری در سلامت معلولین داشته و دارد و باری از دوش خانواده ها را برداشته است .

میرئی با اشاره به حمایت بهزیستی از معلولین اتباع و همچنین مجهول الهویه خواستار افزایش حمایت های بیمه ای از این قشر هم شد.

دکتر عباس فتحی مدیر کل بیمه سلامت سازمان قم هم با اشاره به فعالیت و خدمت جدید این بیمه در زمینه حمایت از خدمات مشاوره ای افزود : بیمه سلامت خدماتی مانند روان درمانی فردی، خانواده درمانی، گروه درمانی و خدمت مشاوره (این خدمت در مراجعه اول به دکتری روانشناس بالینی تحت پوشش است) را تحت پوشش قرار داده است.

فتحی در خصوص افراد صاحب صلاحیت جهت تجویز و ارائه خدمات تصریح کرد: روانپزشک، دکترای تخصصی روانشناسی بالینی، روانشناسی بالینی (MDphd) و دکترای روانشناسی سلامت، از افراد دارای صلاحیت هستند.

مدیر کل بیمه سلامت قم اظهارکرد: سهم پرداختی بیمه در بخش سرپایی جهت خدمات فوق، معادل ۷۰ درصد تعرفه دولتی است، همچنین علاوه بر پوشش فوق در صورتی که بیمه شدگان مشمول کاهش فرانشیز حمایتی و یا مزایای صندوق بیماری‌های خاص، صعب العلاج و نادر باشند به تناسب بیماری، میزان پوشش هزینه خدمات توسط سازمان بیمه سلامت افزایش می یابد.


 

کد خبر 94659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد