دیدار با میهمان خصوصی رئیس جمهور

دکتر رحمانی، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی در حاشیه برنامه میز ارتباطات مردمی سفر ریاست محترم جمهور به استان چهارمحال و بختیاری با کهزاد نجفی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی در این دیدار گفت: این فرد دارای معلولیت که از او به نام میهمان خصوصی رئیس جمهور یاد می شود؛ دارای معلولیت از ناحیه هر دو پا است و با توجه به شرایط جسمانی که دارد برای شرکت در آیین استقبال مردمی بدون ویلچر راهی مصلای شهرکرد شد.

 رحمانی افزود: وی درخواست یک ویلچر برقی را دنبال می کرده است که با توجه به اینکه از مستمری بگیران تامین اجتماعی می باشد و جزء افراد دریافت کنندگان خدمات بهزیستی نبوده؛ پیگیری موضوع از طریق سازمان بهزیستی مقدور نبود.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی خاطر نشان کرد: در جریان سفر دور دوم رئیس محترم جمهور و هیات همراه به استان چهارمحال و بختیاری او در نامه ای درخواست یک ویلچر برقی داشت که علاوه بر برنامه ریزی مسئولین برای دیدار وی با رئیس جمهور، خوشبختانه در کوتاه ترین مدت، یک روز پس از سفر، خواسته او محقق شد.

رحمانی با اشاره به عزت نفس بالای این فرد دارای معلولیت، اضافه کرد: سازمان بهزیستی نیز علاوه بر پیگیری رفع خواسته های معیشتی، هزینه خرید یکدستگاه ماشین لباسشویی و گاز را برعهده می گیرد.

کد خبر 94565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد