برگزاری دوره آموزشی مجازی کمیسیون های پزشکی در بهزیستی استان کرمان

به همت معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمان دوره آموزشی مجازی کمیسیون های پزشکی ویژه اعضای کمیسیون های پزشکی شهرستانهای کرمان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان احمد شفیعی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمان در همین رابطه با اشاره به اهمیت لزوم دقت نظر وتوجه اعضا کمیسیونهای پزشکی در بهزیستی عنوان  داشت : کمیسیونهای پزشکی در بهزیستی اولین و پر ازدحام ترین ورودیهای بهزیستی هستند که همین مهم میطلبد تا با دقت نظر در تشخیص درست وعالمانه افراد واجد شرایط ، مسیر ارائه خدمت اثر بخش ودرست را به افراد دارای معلولیت در این مجموعه هموار نمایند .

 رضا نعمت زاده دبیر کمیسیونهای پزشکی اداره کل بهزیستی استان کرمان نیز در ابتدای این دوره آموزشی به اهمیت نقش تعیین نوع و شدت معلولیتها اشاره نموده وتاکید کرد : نحوه بررسی و ارزیابی انواع معلولیتها باید بصورت تخصصی صورت پذیرد.

 وی افزود : روند و زمان بندی انجام کمیسیونهای پزشکی از ابتدا تا پایان صدور کارت معلولیت اهمیت  ویژه ای دارد ولازم است تا با دقت نظر بالا در این حوزه عمل شود .

نعمت زاده  در ادامه با ارائه  توضیحات کامل به بحث و گفت و گو با کارشناسان در خصوص شیوه کدگزاری و توجه به مستندات پرونده ها و سوابق توانخواه پرداخت و در پایان تاکید کرد : روند و شرایط انجام کمیسیونهای پزشکی معترضین اعصاب و روان و معافیت باید با دقت انجام شود .

کد خبر 94516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد