بازدید مسئول و کارشناسان دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان تهران از اداره بهزیستی شهرستان شهریار

مهران خانی مسئول دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان تهران به همراه کارشناسان آن دفتر از اداره بهزیستی شهرستان شهریار بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، پیرو جلسه هم اندیشی مسئولین و کارشناسان دفاتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان تهران که با حضور مدیر کل بهزیستی استان تهران برگزار گردید، مقرر شد بازدید های نظارتی مستمر از شهرستان ها انجام شود که در همین راستا در این دوره بازدید از ستاد بهزیستی شهرستان شهریار انجام شد.

در این بازدید مسئول دفتربازرسی ومدیریت عملکرد بهزیستی استان ضمن خداقوت خدمت یکایک همکاران جهت زحمات ارزشمند در آن مجموعه اظهار داشت این شهرستان از جمله شهرستانهایی است که با توجه به وسعت جغرافیایی و تعداد مددجویان جامعه هدف و مراکز تحت نظارت  نیازمند استفاده بهینه از کلیه ظرفیت های موجود  می باشد و در همین راستا ضرورت دارد تا با استفاده از ظرفیت های موجود در شهرستان و نیروهای متخصص و متعهد شهرستان نسبت به خدمت رسانی به جامعه هدف و پیشبرد اهداف سازمان اقدام گردد.

وی همچنین بر لزوم اشراف به دستورالعمل های تخصصی و نظارت مستمر و موثر بر مراکز تحت نظارت سامان  تاکید کرده و خواستار پیگیری کلیه ایرادات مشاهده شده در بازدیدها تا زمان رفع نقص گردید.

در ادامه بازدید ناصر نیک افشار رئیس بهزیستی شهرستان شهریار نیز ضمن خیرمقدم به مسئول بازرسی استان تهران و کارشناسان این حوزه درگزارشی مختصر ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان به ارائه آمار مربوط به فعالیت های انجام شده درآن اداره پرداخت.

در پایان جلسه نیز مسئولین اداره بهزیستی شهرستان با مسئول دفتر و کارشناسان دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد استان به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مربوطه به فعالیت های سطح شهرستان و جامعه هدف پرداختند.

کد خبر 94295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد