بازدید مسئول و کارشناسان دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان تهران از اداره بهزیستی شهرستان قدس

مهران خانی مسئول دفتر مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات بهزیستی استان تهران به همراه کارشناسان آن دفتر از اداره بهزیستی شهرستان قدس بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی  استان تهران، پیرو جلسه هم اندیشی مسئولین و کارشناسان دفاتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان تهران که با حضور مدیر کل بهزیستی استان تهران برگزار گردید، مقرر شد بازدید های نظارتی مستمر از شهرستان ها انجام شود که در همین راستا در این دوره بازدید از ستاد بهزیستی شهرستان قدس انجام شد.

خانی مسئول بازرسی ومدیریت عملکرد استان و کارشناسان بازرسی در بازدیدی که از بهزیستی شهرستان قدس داشتند ضمن گفتگو با رئیس بهزیستی شهرستان قدس به بررسی عملکرد حوزه های توانبخشی، مشارکتهای مردمی، اجتماعی وپیشگیری پرداخته ودر خصوص فرایند انجام امورمحوله طبق دستورالعمل های ابلاغی، نظارت مستمر و دقیق بر مراکز و پیگیری موادر مشاهده شده در بازدیدها تا حصول نتیجه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مهران خانی همچنین در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش های  پرسنل به اهمیت رسیدگی و برطرف کردن مشکلات نیازمندان در مجموعه بهزیستی تاکید کرد و بیان داشت ما صدای افرادی هستیم که صدای آنها به جایی نمی رسد و از این رو بار مسئولیت ما سنگیتر است.

وی همچنین با بیان این نکته که ملاک تصمیم در استان نظر کارشناسان شهرستانی می باشد بر  نظارت درست، مستمر و مداوم بر حوزه های مختلف جهت دورشدن از چالشها و تعامل با مراکز جهت رفع نواقص و مشکلات آنها تاکید کرد

کد خبر 94293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد