برگزاری دوره آموزشی اصول ارتباط با سالمندان در بهزیستی کرمان

کارشناسان مسئول حوزه سالمندان معاونت توانبخشی و کارکنان مراکز روزانه آموزشی توانبخشی سالمندان استان کرمان همراه با سایر کارشناسان فعال در این حوزه در سراسر کشور در قالب یک دوره آموزشی تحت وب از آخرین یافته های علمی در حوزه اصول ارتباط با سالمندان مطلع شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان احمد شفیعی معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمان در ابتدای آغاز به کار این دوره آموزشی با اشاره به اهمیت ارتباط درست واصولی با قشر سالمند به ویژه سالمندان مقیم مراکز روزانه وشبانه روزی عنوان داشت :  از آنجا که انسان ذاتا"موجودی اجتماعی است و برقراری ارتباط اولین ضرورت یک زندگی اجتماعی است و از طرفی ارتباط موثر از نیازهای اولیه انسانی محسوب می شود برای مراقبت بهتر و نیز برقراری ارتباطی موثر با همه افراد جامعه، همه ما بایستی  مهارتهای ارتباطی را  در سطوح مختلف بیاموزیم.

 وی در ادامه افزود : ارتباط با سالمندان نیز از این قاعده مستثنی نیست وارتباط موثر با سالمندان یکی از مهم‌ترین توانایی‌هایی است که همه ما ،چه به عنوان نیروی تخصصی مرکز ،مربی آموزشی ، اعضای خانواده و... باید آن را به خوبی بیاموزیم و به آن توجه کنیم لذا توجه ودقت نظر در بالا رفتن کیفیت وکمیت اینگونه دوره های آموزشی در پیشبرد این هدف بسیار حائز اهمیت است .

در اد امه این وبینار آموزشی اساتیدی از کرمان از جمله برهانی نژاد دکترای سالمندشناسی  وموسس مرکز روزانه سالمندان حال خوب،درخصوص مبانی ارتباط با سالمند و اصول ارتباط پرسنل مراکز با سالمندان و بهرام نژاد مدیر گروه سلامت روانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درزمینه اصول ارتباط خانواده و اطرافیان با سالمندان مباحثی را در این رابطه مطرح نمودند .

کد خبر 94201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد