بازیکنان ناشنوای کرمانی در لیست نهایی تیم ملی فوتسال آقایان و بانوان

بازیکنان ناشنوا کرمانی در لیست نهایی تیم ملی فوتسال آقایان و بانوان انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان علیرضا مختارآبادی به عنوان  تنها بازیکن کرمانی فوتسال ناشنوایان استان به اردوی نهای تیم ملی دعوت شده است. مختارآبادی باید ۱۷ اسفند خود را به کادر فنی تیم ملی در سمنان معرفی کند.این اردو تا ۲۴ اسفند ادامه خواهد داشت.

همچنین بنا به تصمیم کادر فنی، خانم ها بهاره هراتی و زهرا ناصری از کرمان نیز به اردوی نهایی تیم ملی فوتسال بانوان ناشنوایان ایران دعوت شدند.

گفتنی است اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ناشنوایان از ۱۸ تا ۲۵ اسفند در تهران برگزار خواهد شد.این اردو برای شرکت تیم ملی در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ به میزبانی کشورمان در تهران برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است انیس ابراهیمی که می توانست در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد اما با بدشانسی و مصدومیت بد موقع مینیسک زانو، نام این بازیکن کرمانی از لیست نهایی تیم ملی خط خورد.

شایان ذکر است تیم ملی آقایان فوتسال ناشنوایان اکنون مراحل پایانی آماده سازی خود را برای حضوری قدرتمند در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ سپری می کند و کادر فنی با دعوت نفرات برتر کشور، امید کسب مقام برتر در این رقابت ها را دارد.

کد خبر 94004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد