تشرف ۸۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی به مشهد مقدس

باهمکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ۸۰ نفر از جامعه هدف بهزیستی(توانبخشی و اجتماعی) به مدت ۴ روز به مشهد مقدس مشرف شدند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان با حضور علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان، ساناز معین اقطائی رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف ، مرضیه ناصری مسئول دبیرخانه فرهنگی اداره کل بهزیستی،حجت الاسلام بساوند رئیس اداره اوقاف ناحیه ۱ شهرستان کرمان و حجت الاسلام فاطمی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف استان ۸۰ نفر ار مددجویان بهزیستی به مشهد مقدس مشرف شدند.

علیرضا وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت : عزیزانی که امروز به مشهد مقدس مشرف شدند از جامعه هدف بهزیستی شامل افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار می باشند که همه آنها برای اولین بار است که به زیارت امام رضا(ع) مشرف می شوند.

وی افزود :در طرح مشترکی که با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برنامه ریزی شده ، مقرر گردیده تا به تدریج و در طول سال در قالب کاروان‌های ۴۰ و ۸۰ نفره مددجویان مشهد اولی به زیارت امام رضا مشرف شوند.

وحیدزاده اذعان داشت : این کاروان شامل مددجویان شهرهای کرمان،راور، زرند و... می باشد.

حجت الاسلام فاطمی معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه نیز اظهار داشت : اداره اوقاف در طول سال گذشته و سال جاری گروه های مختلفی را به مشهد مقدس اعزام کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به پاکبانان عزیز شهرداری ، افراد بی بضاعت در شهرستان‌های محروم جنوبی و... اشاره نمود.

وی افزود : اکنون نیز با همکاری بسیارخوب بهزیستی جمعی از جامعه هدف این مجموعه به مشهد مقدس مشرف می‌شوند که این همکاری در آینده نیز تداوم خواهد داشت.

وی همچنین از توزیع ۱۰۰ بسته لوازم التحریر در ابتدای سال تحصیلی به جامعه هدف بهزیستی خبر داد.

کد خبر 93565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد