آگهی فراخوان تأسیس و صدور مجوز خانه مستقل (ویژه کودکان در آستانه ترخیص از مراکز شبانه روزی)

 اداره کل بـهزیستی استـان کردستـان در نظر دارد بـر اساس اجرای بند 2 مـاده 26 قـانـون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مـصوب 27/11/80  مجلس شورای اسلامی و دستـورالـعمل تـأسیس، اداره و انحلال مـراکـز و مـؤسسات غیـر دولتـی تحت نظارت سازمـان بهزیستـی کشور، نسبت بـه صدور مجوز خانه مستقل، وفـق قـوانین و ضوابط جاری سازمـان اقـدام و از ظرفیت ها و تـوانمندی های بخش غیـردولتی جهت ایجاد آمادگی کودکان در آستانه ترخیص از مراکز شبانه روزی برای ورود به زندگی مستقل و حضور در جامعه استفاده نماید.

آگهی فراخوان تأسیس و صدور مجوز خانه مستقل (ویژه کودکان در آستانه ترخیص از مراکز شبانه روزی)

 اداره کل بـهزیستی استـان کردستـان در نظر دارد بـر اساس اجرای بند 2 مـاده 26 قـانـون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مـصوب 27/11/80  مجلس شورای اسلامی و دستـورالـعمل تـأسیس، اداره و انحلال مـراکـز و مـؤسسات غیـر دولتـی تحت نظارت سازمـان بهزیستـی کشور، نسبت بـه صدور مجوز خانه مستقل، وفـق قـوانین و ضوابط جاری سازمـان اقـدام و از ظرفیت ها و تـوانمندی های بخش غیـردولتی جهت ایجاد آمادگی کودکان در آستانه ترخیص از مراکز شبانه روزی برای ورود به زندگی مستقل و حضور در جامعه استفاده نماید. در ایـن راستـا از مؤسسات غیردولتی و سازمـان های مردم نهاد دارای مجوز معتبر از اداره کل بهزیستی استان کردستان ، جهت اخذ مجوز مذکور و همکاری در  اجـرای طـرح حمـایت اجتماعی از فرزندان در آستانه ترخیص (هدایت به زندگی مستقل)، دعـوت بـه عمل می آیـد تا درخواست مکتوب، مدارک و مستندات خود را در لفاف مناسب لاک و مهر شده با درج موضوع فراخوان، نام شخص متقاضی، نماینده ایشان و شماره تماس بر روی لفاف موصوف، ظرف مدت 10 روز کاری از تاریخ انتشار آخرین آگهی ( مورخ 14/08/1402) به دفتر حراست اداره کل بهزیستی استان کردستان واقع در بلوار شبلی، نبش خیابان خسروآباد، کدپستی 6619645963 تحویل و رسید دریافت نمایند. جهت مشاهده جزییات این فراخوان به وب سایت این اداره کل به آدرس hhttps://www.behzisti.ir/service/province/kurdestan مراجعه فرمایید.

شرایط عمومی و اختصاصی:

  1. مؤسسات متقاضی باید دارای پروانه فعالیت معتبر از اداره کل بهزیستی استان کردستان باشند.
  2. در اساسنامه مؤسسات متقاضی می بایست موضوع ارائه خدمات به فرزندان ترخیص شده(18سال تمام) از مراکز شبانه روزی مقیم بهزیستی، درج شده باشد.
  3. مدیر و مسئول فنی مؤسسات غیردولتی متقاضی باید دارای مدرک تحصیلی معتبر و مرتبط از جمله کارشناسی و کارشناسی ارشد مددکاری، روانشناسی و... باشند.
  4. اولویت با مؤسسات دارای تجارب کار با کودکان بی سرپرست و بدسرپرست می باشد.
  5. ارائه مستندات توانایی مدیریت مؤسسه (رزومه فعالیت) و نیز تمکن مالی (گردش حساب های مالی سال 1401) الزامی است.
  6. ارائه تصویر اساسنامه، آگهی آخرین تغییرات، پروانه تأسیس و مدارک هویتی (شناسنامه، کارت ملی و کارت پایان خدمت برای آقایان) صاحب یا صاحبان امضاء شخص حقوقی، ضروری است.
  7.  این اداره کل در رد یا قبول درخواست هر یک از متقاضیان در چهارچوب دستورالعمل، شرایط عمومی و تخصصی مربوطه، اختیار تام دارد.
  8. تاریخ مصاحبه تخصصی و ارزیابی علمی، متعاقباً اعلام خواهد گردید.
کد خبر 93307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد