در رسانه| بیش از ۸ هزار نفر در ایلام از خدمات مشاوره بهزیستی استفاده کردند

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره بهزیستی ایلام گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری تعداد ۸ هزار و ۱۲ نفر از خدمات مرکز مشاوره بهزیستی استفاده کرده‌اند.

فروزان افسرده معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی استان ایلام، شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای سلامت روان افراد جامعه در این استان تعداد ۳۵ مرکز مشاوره بهزیستی فعالیت دارند. 

 وی افزود: در۶ ماه نخست سال جاری تعداد ۸ هزار و ۱۲ نفر شامل ۴ هزار و ۸٠۷ نفر به صورت حضوری و۳ هزار و ۲٠۵ نفر از طریق تماس با مرکز تلفنی از خدمات این مراکز مشاوره بهزیستی استان ایلام استفاده کرده اند.
 
معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد اداره کل بهزیستی استان ایلام ادامه داد: شهروندان عزیز برای استفاده از خدمات این مراکز می توانند با شماره تلفن ۱۴۸٠ تماس حاصل و به صورت رایگان مشاوره دریافت کنند.

افسرده خاطرنشان کرد: این مراکز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش سطح رضایتمندی از زندگی و گسترش فرهنگ مشاوره در زمینه‌های مختلف مشاوره خانواده، کودک، پیش از ازدواج، زوج درمانی، فردی و روان درمانی، شغلی و تحصیلی به عموم مردم ارایه خدمت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مرکز مشاوره خانواده یکی از شاخه های تخصصی مشاوره است و همان طور که از نامش مشخص است، بر خانواده تمرکز دارد. مشاوره تلفنی خانواده یک فرصت طلایی است تا بتوانیم بدون مراجعه به کلینیک های روانشناسی، چالش هایمان را مطرح و برای آن ها بهترین راهکار را بیابیم.

کد خبر 91757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد