سازمان بهزیستی در بین سه دستگاه برتر طرح ارزیابی عملکرد مرتبط با محیط کسب‌ و کار

مرکز پژوهش‌های اتاق ایران براساس نتایج طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مرتبط با محیط کسب‌ و کار در سال۱۴۰۱ اعلام کرد: فعالان اقتصادی مشارکت‌کننده در این طرح، از سه دستگاه اصلی شامل «سازمان بهزیستی کشور»، «سازمان ثبت اسناد و املاک کشور» و «نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران» بیشترین میزان رضایت را داشته‌اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از مرکز پژوهش‌های اتاق ایران، در سال ۱۴۰۱ فعالان اقتصادی مشارکت‌کننده در این طرح، از سه دستگاه اصلی شامل «سازمان بهزیستی کشور»، «سازمان ثبت اسناد و املاک کشور» و «نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران» بیشترین میزان رضایت را داشته‌اند.

طبق نتایج طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی مرتبط با محیط کسب‌وکار در سال،۱۴۰۱ شاخص ملی عدد ۴.۸۱ رسیده (امتیاز ۱ به معنی رضایت کامل و امتیاز ۱۰ به معنی نارضایتی مطلق است) که نشان‌دهنده کاهش بسیار جزئی در رضایت فعالان اقتصادی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل (۴.۷۹) است.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در راستای اجرای ماده ۴ قانون بهبود مستمر کسب‌وکار و پس از ۲۷ دوره اجرای موفق طرح پایش ملی محیط کسب‌وکار، مصمم شده تا برای پنجمین بار، با اجرای طرح نظرسنجی از فعالان اقتصادی سراسر کشور، عملکرد سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با محیط کسب‌وکار را مورد ارزیابی قرار دهد.

در پنجمین دوره از اجرای این طرح که به مدت ۳۴ روز در تیر و مرداد ۱۴۰۲ اجرا شد، عملکرد ۴۴ سازمان و نهاد ملی و استانی در سال ۱۴۰۱ و در قالب دو گروه عمده دستگاه‌های اصلی و فرعی مرتبط با محیط کسب‌وکار توسط ۲۵۱۶ فعال اقتصادی منتخب از زیرمجموعه اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون مورد ارزیابی قرار گرفت.

نتایج پنجمین طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرای کشور مرتبط با محیط کسب‌وکار را اینجا مشاهده کنید.

کد خبر 91547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =