نشست و هم اندیشی در خصوص هفته سلامت روان 

در آستانه فرا رسیدن هفته سلامت ( ۱۸ الی ۲۴ مهرماه) جلسه ای با حضور نمایندگان واحد های اداری، حراست، بازرسی، معاونین اداره کل بهزیستی استان تهران در محل دفتر معاونت امور توسعه پیشگیری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این جلسه با توجه به شعار هفته تعیین شده توسط فدراسیون جهانی سلامت روان برای سال ۲۰۲۳ میلادی تحت عنوان «سلامت روان حق همه افراد است»، حاضرین به اقتضای وظایف محوله و خط مشی موجود صحبت کردند و موضوعات سلامت روان را مورد بررسی قرار دادند.

نشست و هم اندیشی در خصوص هفته سلامت روان 

علیرضا محمدی معاون امور توسعه پیشگیری استان تهران نیز ضمن خیر مقدم به اعضا حاضر در جلسه به بیان اهمیت موضوع سلامت روان پرداخت و بیان داشت که اقدامات پیشگیرانه نیاز آحاد جامعه به درمان و بازتوانی و ... را کاهش می دهد.

وی افزود با هدف و اولویت ارائه خدمات به جامعه هدف، این ظرفیت وجود دارد که با رعایت ضوابط و سیاست های متخذه به کارکنان بهزیستی و نیز آحاد جامعه خدمات قابل توجهی ارائه شود و با رعایت شاخص های سلامت روان، سلامت همگانی در سطح جامعه مد نظر قرار گیرد.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران عنوان کرد به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روان، کلیه مشاوره ها در مراکز حضوری دولتی بصورت رایگان صورت می پذیرد.

کد خبر 91350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد