آئین تکریم و معارفه مدیر حراست بهزیستی استان مرکزی

آئین تکریم ابوالفضل محمدی و معارفه عبدالکریم یادگاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی  بهزیستی استان مرکزی  با حضور کارشناسان دفتر مرکزی حراست  سازمان بهزیستی کشور، دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان و اعضای شورای معاونین آئین تودیع و معارفه مدیر حراست اداره کل بهزیستی استان  برگزار گردید.

در این آئین مدیرکل بهزیستی استان مرکزی به اهمیت وجودی دفتر حراست در سازمان ها تاکید کرد و گفت:  عملکرد حراست به پایداری سیستم ها کمک می کند و افراد این مجموعه وظیفه نظارت را بر عهده دارند و نباید به خاطر عمل به مسئولیت مورد نقد قرار بگیرند.
 دکتر محمود حسین آبادی ، تغییر را لطف الهی عنوان کرد و ادامه داد: تغییر امری واجب و ضروری است که موجب تعالی و رشد می شود.

وی اظهار داشت: مدیران حراست وظیفه نظارت بر رفتار و عملکرد مدیران و کارکنان، از پایین ترین رده تا بالاترین رده را بر عهده دارند و با این کار ضمن تقویت و ارتقای سلامت اداری، به پیشبرد اهداف مجموعه های خود کمک می کنند.

در ادامه این مراسم ضمن اهدای لوح ،از ابوالفضل محمدی مدیر سابق دفتر حراست قدردانی و طی حکمی از سوی مصطفی ملائیان مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست بهزیستی کشور عبدالکریم یادگاری  به عنوان  سرپرست حراست اداره کل بهزیستی استان منصوب  شد.

کد خبر 91314

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد