پیام تبریک دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی به مناسبت روز روانشناس ومشاور؛

دکتر حسین آبادی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در آستانه فرا رسیدن روز روانشناس و مشاور پیامی صادر نمودند : متن پیام به شرح ذیل میباشد.

روانشناسی، علم شناخت افکار، رفتار و عواطف بشری و به منزله شاه‌راهی است که ما را از دریچه صلح و دوستی به یکدیگر نزدیک می‌سازد. در بزرگداشت علم روانشناسی همین بس که رسالتش،  بازسازی ساختار روانشناختی و سبک زندگی سالم است و روانشناس، انسان را به انسانیت اصیل خود رهنمون می ‌سازد.

چه حس لطیف و نشاط بخشی است وقتی مراجع با کوله باری از غم، ناامیدی و یأس، نزد تو می‌آید ولی با برقی از امید در چشمانش از تو خداحافظی می‌کند. ناامیدی می‌دهد و امید می‌گیرد، غم می‌دهدو نشاط می‌گیرد و برای ساختن دوباره زندگی‌اش، گامی محکمتر بر می‌دارد و این زیباترین لحظه‌ای است که هر روانشناسی در پی دستیابی به آن است.

اینجانب نهم اردیبهشت ، روز جهانی روانشناس و مشاور را با شعار« امید آفرینی با توسعه خدمات رواننشاسی و مشارکت مردم» به همکاران روانشناس و مشاور در سازمان ، کلیه روانشناسان ومشاوران شاغل در مراکز دولتی وغیر دولتی و مراکز شبانه روزی تحت نظارت  بهزیستی استان و شرکای کاری وهمکاران شاغل در مراکز مداخله در بحران و خدمات سیار اورژانس اجتماعی 123 وروانشناسان صدای مشاور 1480 که بی وقفه و به صورت شبانه روزی در خط مقدم بحران های فردی و خانوادگی ارائه خدمات می نمایند  و همه آنانی که برای آرامش روانی جامعه تلاش می کنند تبریک عرض مینمایم .موفقیت روز افزونتان را از درگاه خداوند منان مسئلت مینمایم .                                                        

دکتر حسین آبادی
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی

کد خبر 106656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد