دیدار جوانان فعال گام دوم انقلاب با مدیرکل بهزیستی استان

منطقی: جوانان در عصر حاضر نیز باید با حضور فعال در فضای مجازی به تشریح واقعیات در مورد انقلاب اسلامی بپردازند و مقابله با فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمن را در دستور کار خود قرار دهند و بسیار مراقب فضای مجازی باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جوانان فعال گام دوم انقلاب از موسسه طلوع مهر با مدیرکل و دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک هفته وحدت و خوش آمدگویی گفت: باعث افتخار است دیدار و حضور در کنار جوانان فعال در جامعه در عرصه های مختلف.

منطقی اظهار داشت: ما مسیر سخت اما مهمی را با تکیه بر توان خود از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون پشت سر گذاشته‌ایم و با یاری خداوند تا کنون سر بلند در راه قلعه به پیش هستیم و در کنار همه این فشارها و تحریم‌ها دشمن با فضاسازی گسترده در فضای مجازی و در حوزه رسانه سعی دارد تا مردم ما و به ویژه جوانان را از مسیری که انقلاب در پیش گرفته باز دارد.

مدیرکل بهزیستی با تاکید بر اهتمام و هم افزایی جوانان گفت: سه نکته اساسی و مهم ظرفیت شناسی دستگاههای مختلف اجرایی، اهتمام و همدلی، توجه اساسی به فضای مجازی را به شما توصیه میکنم تا همیشه با تکیه بر این موارد پیشرفت خوبی داشته باشید.

وی افزود: در شرایط فعلی وظیفه مهم همه جوانان و به ویژه دانشجویان این است که با حضور فعال در فضای مجازی به مقابله به این فضاسازی رسانه‌های دشمن بپردازند و از طرف دیگر دستاوردها و واقعیات انقلاب اسلامی را برای همگان تشریح کنند.

منطقی با تاکید بر وجود تاثیرات فضای مجازی بر جوانان گفت: پیشنهاد می‌کنیم حتماً در ادامه با ظرفیت های موجود در جامعه همراه باشید چون ما سعی بر آن  داریم در مورد تاثیرات مختلف رسانه‌ها بر روی کیفیت زندگی افراد صحبت کرده و اطلاعات مفیدی در این زمینه را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

در پایان مدیر گروه موسسه جوانان طلوع مهر با معرفی اعضای گروه  گزارشی از عملکرد موسسه و فعالیت در حوزه فرهنگی خود را ارائه کردند.

کد خبر 90975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد