کارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی  در شهرستان عنبرآباد

در تداوم اجرای برنامه ها وطرح های پیشگیرانه در هفته پیشگیری از خود کشی یکدوره کارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان عنبرآباد برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان عباس سرحدی رییس بهزیستی عنبر آباد با اعلام این خبر عنوان داشت : با عنایت به اهمیت و ویژگی لزوم توجه به اصل مهم پیشگیری ودر تداوم اجرای اجرای برنامه ها وطرح های پیشگیرانه در هفته پیشگیری از خود کشی یکدوره کارگاه آموزشی پیشگیری از خودکشی با شرکت  مددجویان تحت پوشش بهزیستی  در شهرستان عنبرآباد برگزار شد .

 وی در تکمیل این خبر افزود :  کارگاه فوق ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی عنبرآباد ساکن در روستای علی آباد قدیری و خانواده آنان  با همکاری پایگاه بسیج روستا و تدریس حجت الاسلام والمسلمین کریمی در محل مرکز مثبت زندگی برگزار گردید که طی آن مباحثی از قبیل پیشگیری از خودکشی و با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی،آگاهی‌بخشی به خانواده ها،آموزش مهارت های زندگی و مدیریت کنترل خشم مطرح گردید.

گفتنی است در راستای افزایش سطح اگاهی جامعه هدف برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه آنان بصورت مستمر در روستاها و محله های آسیب پذیر برگزار میگردد  چرا که این مهم موجب انتقال اطلاعات ، روشن سازی و در نتیجه افزایش  قابل توجه سطح آگاهی  وکاهش چشم گیر معضلات ومسائل اجتماعی در این منطق میشود.

کد خبر 90747

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد