روز جهانی ناشنوایان گرامی باد

۸ مهر ماه (۳۰ سپتامبر) مصادف با روز جهانی ناشنوایان یادآور توانمندی و نقش آفرینی و پذیرش اجتماعی این قشر از افراد جامعه است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران در راستای گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان  جلسه ای با حضور احسان شاهوردی رئیس شبکه ملی ناشنوایان و خانم کلارا بلیغی عضو شبکه در دفتر معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران برگزار گردید.

در این جلسه   محمدی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان تهران ضمن بیان خیرمقدم و تبریک و گرامیدشت این مناسبت مهم، مشکلات و چالش های بیان شده از سوی حاضرین را مد نظر قرار داد، و در پایان برنامه های حوزه پیشگیری و راهکارهای موجود را عنوان کرد.

محدودیت و مشکلات دسترسی جامعه ناشنوایان در اماکن عمومی و تسهیل حضور این عزیزان در مراکز حوزه پیشگیری از مهمترین چالش ها و مشکلاتی بود که در این جلسه توسط مهندس شاهوردی مطرح و درخواست گردید.

محمدی در خصوص توجه و حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت شنوایی در جامعه و کمک به حضور اجتماعی مؤثر در زندگی روزمره و توسعه دسترسی آنان مطالبی را بیان کردند و در پایان ضمن شرح خدمات و برنامه های دفتر پیشگیری از معلولیت ها، در خصوص مشکلات مطروحه انجمن ناشنوایان از استقرار رابط ناشنوایان در مراکز مشاوره و امور روانشناختی و مراکز درمان و بازتوانی معتادین و دیگر مراکز تحت نظارت خبر دادند و اعلام آمادگی نمودند.

کد خبر 90491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد