تقدیر مدیر کل بهزیستی استان قم از مدیران کل بهزیستی ایلام و کرمانشاه

مدیر کل بهزیستی استان قم طی پیامی از همکاری و تلاشهای ارزنده و خدمات خالصانه بهزیستی استانهای ایلام وکرمانشاه به زائرین اربعین تقدیر کرد.

مدیر کل بهزیستی استان قم طی پیامی از همکاری و تلاشهای ارزنده و خدمات خالصانه بهزیستی استان ایلام و کرمانشاه  به زائرین اربعین تقدیر کرد.

متن پیام :

بسمه تعالی

برادر گرامی همکار محترم جناب آقای نورعلی وند

مدیرکل محترم بهزیستی استان ایلام

برادر گرامی جناب آقای شهبازی

مدیر کل محترم بهزیستی استان کرمانشاه

با سلام و تحیات و خداقوت

مراسم راهپیمایی اربعین و اجتماع بی‌نظیر و باشکوه میلیون‌ها دلداده سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا.. الحسین (علیه السلام) مانور عظیم اقتدار و وحدت دنیای اسلام، فریاد رسایِ روایت پرقدرت عاشورا، گواه قوتِ حقیقت، قدرت جبهه‌ی مقاومت و فرمانروایی منطقِ حق بر دنیای ظلمانی پرهیاهویِ یزیدیان زمان، امسال نیز همچون سنوات گذشته به‌رغم کید و مکر بی‌انتهای رهزنانی که این حضور پُرشور و شورانگیز را برنمی‌تابند، به یاری خداوند قادر، به‌گونه‌ای معجزه‌گون، در وادی معنویّت و آزادگی برگزار گردید. بی‌شک، در خلق این حماسه‌ی عظیم، این گنجینه‌ی معتبر و با ارزش که به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) 'از همه‌ِی سال‌ها، از همه‌ی دورانِ تاریخ، باشکوه‌تر و معظّم‌تر بوده است، تلاشهای هموطنان مان در استان های مقاوم ایلام و کرمانشاه چشمگیرو کم نظیر بوده است. لذا اینجانب وظیفه‌ی خود می‌دانم به پاس قدردانی از خدمت‌رسانی موثر به زائرین شریف، از شما برادر گرامی و ارجمند و معاونت محترم پشتیبانی و منابع انسانی و ریاست محترم بهزیستی شهرستان مهران ، قصرشیرین و همکاران خدوم ایشان که خالصانه در خدمت رسانی به کارکنان استان قم تلاشی مجددانه و بی نظیر داشتند که منعکس‌کننده جلوه‌های ویژه ساحت شور حسینی و زیبائی‌های معرفتی بوده و فضایی آکنده از اُخوت، مودّت و محبّت را فراهم کرده‌اند، مراتب تشکر و سپاسگزاری صمیمانه‌ی خود را اعلام نمایم. امیدوارم در سال‌های آینده با هماهنگی‌های بیشتر شاهد شکوه و عظمت هرچه بیشتر این همایش عظیم جهانی باشیم. إن‌شاءا...

سید صادق میرئی

مدیرکل بهزیستی استان قم

کد خبر 90434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد