سمینار پیشگیری از خودکشی و راهکارهای آن

به مناسبت روز جهانی پیشگیری از خودکشی، سمیناری در تاریخ ۱۹ شهریورمـاه ۱۴۰۲ به همت معاونت امور توسعه پیشگیری دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

به همت معاونت توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در روز یکشنبه مصادف با ۱۰ سپتامبر، روز جهانی پیشگیری از خودکشی، سمیناری با حضور دستگاه‌های دست‌اندرکار در امر پیشگیری از خودکشی در استان کرمانشاه برگزار شد.

این پنل تخصصی با هدف هم‌افزایی دستگاه‌های همکار و بیان سیاست‌ها، اقدامات و برنامه‌های استان در زمینه پیشگیری از خودکشی تشکیل شد.

در بخش آغازین این سمینار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که بعد از ورود جدی به مقوله اعتیاد و طرح‌ریزی برنامه منسجم و تخصیص اعتبارات لازم بهزیستی استان کرمانشاه بتواند در زمینه پیشگیری از خودکشی نیز توجه مسئولان را جلب کند و گام‌های اثرگذاری بردارد.

در این نشست سخنرانانی از حوزه‌های مختلف دانشگاهی و اجرایی به تشریح ماهیت خودکشی در استان پرداختند. همچنین دکتر زکایی مدیرکل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور نیز در بخشی از این برنامه به‌صورت برخط شرکت داشتند.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 90218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد