آئین تودیع و معارفه مدیر حراست اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار شد

آئین تودیع نادر زیدی و معارفه حمزه صالحی مدیران اسبق و جدید حراست اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران: با حضور مصطفی ملائیان مدیرکل دفتر حراست سازمان بهزیستی کشور، محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران و معاونین استانی و کارکنان اداره حراست آئین تودیع و معارفه مدیر حراست اداره کل بهزیستی استان تهران برگزار گردید.

در این آئین محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران به اهمیت وجودی دفتر حراست در سازمان ها تاکید کرد و گفت عملکرد حراست به پایداری سیستم ها کمک می کند   و افراد این مجموعه وظیفه نظارت و بیان اشتباهات تمام پرسنل ادارات را بر عهده دارند و نباید به خاطر عمل به مسئولیت مورد نقد قرار بگیرند.
نصیری، تغییر را لطف الهی عنوان کرد و ادامه داد: تغییر امری واجب و ضروری است که موجب تعالی و رشد می شود.

نادر زیدی مدیر اسبق حراست بهزیستی استان تهران  نیز در مراسم تودیع خود اظهار داشت: مدیران حراست وظیفه نظارت بر رفتار و عملکرد مدیران و کارکنان، از پایین ترین رده تا بالاترین رده را بر عهده دارند و با این کار ضمن تقویت و ارتقای سلامت اداری، به پیشبرد اهداف مجموعه های خود کمک می کنند.
وی در تشریح حرف به حرف واژه «حراست» گفت: (ح) حریص نبودن، (ر) راستگویی، (ا) اخلاق مداری، (س) سّر نگه داری و (ت) تعامل گرایی را برای ما تداعی می کند و ما با تکیه بر این اصول حرکت می کنیم.
زیدی تصریح کرد: خدمت به مردم، خط قرمز مدیران حراست است، در این راستا رفع موانع و هموار کردن مسیر برای خدمت گذاری بر مردم همواره اولویت ما بوده و هست.

در این مراسم ضمن اهدای لوح یادبود از نادر زیدی؛ مدیر سابق دفتر حراست و امور محرمانه اداره کل بهزیستی استان تهران قدردانی و طی حکمی از سوی مصطفی ملائیان مشاور رئیس و مدیرکل دفتر مرکزی حراست بهزیستی کشور حمزه صالحی به عنوان  سرپرست حراست اداره کل بهزیستی استان تهران منصوب  شد.

کد خبر 89834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد