بهره مندی کارکنان بهزیستی ایلام از 95سهمیه رفاهی فصل تابستان

کارشناس رفاه اداره کل بهزیستی ایلام از اختصاص 95 سهمیه رفاهی برای کارکنان این اداره کل در فصل تابستان امسال خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل بهزیستی ایلام، "خداداد عبداللهی" با اعلام این خبر افزود: این سهمیه ویژه استفاده از امکانات مجتمع های رفاهی مشهد، تنکابن، بابلسر و خزر آباد است که کارکنان شاغل و بازنشسته از آن برخوردار شده اند.

به گفته وی، استفاده از این سهمیه ها از 27خردادماه آغاز و تا پایان فصل تابستان ادامه داشته و مدت زمان استفاده هر دوره ۳ شبانه روز بوده است.

عبداللهی با ذکر اینکه علاوه بر این با هماهنگی انجام گرفته همکارانی که از این سهمیه ها استفاده کرده در طول مسیر نیز از خوابگاه های ادارات بهزیستی استانهای مختلف کشور نیز استفاده کرده اند.

وی با ذکر اینکه در نیمه نخست امسال 123مورد درخواست خوابگاه برای استفاده همکاران در بهزیستی استان تهران و همچنین خوابگاه پیامبر اعظم(ص) ستاد هماهنگی انجام شده و مورد استفاده کارکنان قرار گرفته افزود: علاوه بر این از خوابگاه های ادارات بهزیستی سایر استانها شامل زنجان، البرز، اصفهان، فارس، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان رضوی، گیلان، لرستان، همدان،کردستان، کرمانشاه، قم، مرکزی، قزوین، خوزستان و چهارمحال بختیاری نیز برای استفاده همکاران به تعداد 241درخواست هماهنگی صورت گرفته است.

وی با اشاره به میزبانی این استان از زائران عتبات عالیات  بویژه ایام اربعین حسینی گفت: در این زمینه با درخواست همه همکاران استانهای کشور برای اسکان و پارکینگ خودرو موافقت شده است.

عبداللهی از آغاز اختصاص سهمیه مجتمع های رفاهی اردوگاهی بهزیستی کشور در فصل پاییز از اول مهرماه خبر داد.

وی از همکاری مدیر کل رفاه و پشتیبانی بهزیستی کشور، رئیس و کارکنان اداره خدمات کارپردازی بهزیستی کشور، مسئولان و کارشناسان رفاه استان ها بخاطر همکاری در حوزه اسکان همکاران در اختصاص سهمیه ها و استفاده از خوابگاه ها بویژه استان تهران و همچنین از مدیر کل، معاون پشتیبانی، رئیس نیروی انسانی ایلام و رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان مهران تقدیر کرد.

کد خبر 89667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد