اخذ مجوز راه‌اندازی رشته "سلامت سالمندی" در دانشگاه علوم پزشکی قم

ایسنا/قم معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم از راه‌اندازی رشته "سلامت سالمندی" در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته با ظرفیت پنج نفر از مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ موافقت خبرداد.

دکتر محمود پرهام در گفت‌وگویی از اخذ مجوز راه‌اندازی رشته "سلامت سالمندی" در دانشگاه علوم پزشکی خبرداد و اظهار کرد: طی حکمی از سوی وزیر بهداشت با راه‌اندازی رشته "سلامت سالمندی" در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته از مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ موافقت به عمل آمد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه پذیرش این رشته تحصیلی برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی با ظرفیت پنج نفر اتفاق می‌افتد، گفت: نوع پذیرش از طریق آزمون وزارت بهداشت بوده و دانشجویان به‌صورت روزانه و شهریه پرداز جذب خواهند شد.

 وی با تأکید بر لزوم بهره گرفتن از مطالب علمی و آموزشی هر چه بیشتر و بهتر اساتید مجرب و دانش‌آموخته رشته سلامت سالمندی اظهار کرد: دو تن از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه و همچنین سه تن از اعضای هیئت‌علمی مرتبط با رشته تحصیلی سلامت سالمندی گروه‌های دیگر به تدریس این رشته تحصیلی خواهند پرداخت و با گروه سلامت سالمندی همکاری خواهند داشت.

پرهام در پایان تصریح کرد: به‌طورکلی جذب دانشجویان بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت به‌صورت روزانه، ظرفیت مازاد و پردیس بین‌الملل در دانشگاه‌های علوم پزشکی انجام می‌پذیرد که در رشته تحصیلی سلامت سالمندی نیز که در سال جاری برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی قم پذیرش دانشجو خواهیم داشت به‌صورت روزانه و شهریه پرداز این کار انجام خواهد گرفت.

کد خبر 89666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد