اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در مدارس؛ تفاهم مشترک بهزیستی و آموزش و پرورش کیش

رئیس آموزش و پرورش کیش در دیدار با سرپرست بهزیستی جزیره، گفت: آمادگی کامل داریم تا از ظرفیت بهزیستی برای آموزش‌های مختلف ویژه دانش‌آموزان، اولیا و همچنین مربیان مدارس در قالب تفاهمنامه مشترک استفاده کنیم.

به گزارش بهزیستی کیش، در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید «محمدرضا حیدرهایی» سرپرست بهزیستی منطقه آزاد کیش با «صالح بهرام‌پور» رئیس آموزش و پرورش کیش دیدار کرد و گفت: اولویت سازمان بهزیستی کشور در برنامه‌ها پیشگیری از آسیب‌ها در سطوح مختلف است، بطوری که غربالگری‌های بینایی دانش‌آموزان سال اول، آموزش‌های خود مراقبتی پیشگیری از خودکشی و آگاه‌سازی معلمان و دانش‌آموزان از مهمترین دغدغه‌هاست.

سرپرست بهزیستی منطقه آزاد کیش، تصریح کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید بهزیستی آماده ارائه این خدمات به جامعه مخاطب آموزش و پرورش است.

در ادامه «صالح بهرام‌پور» رئیس اداره آموزش و پرورش کیش ضمن تقدیر از حضور سرپرست بهزیستی منطقه آزاد کیش، اذعان کرد: اداره آموزش و پرورش کیش آمادگی کامل دارد تا از ظرفیت بهزیستی برای آموزش‌های مختلف ویژه دانش‌آموزان، اولیا و همچنین مربیان مدارس در قالب تفاهمنامه مشترک استفاده کند.

کد خبر 89548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد