بازدید رییس بهزیستی عنبر آباد از خانواده دارای دوفرد معلول

رییس بهزیستی عنبر آباد به همراه فرماندار وجمعی از مسئولین محلی وفعالین اجتماعی با حضور در منزل خانواده دارای دوفرد معلول ضمن دیدار با آنان از نزدیک در جریان مشکلات انان قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل  بهزیستی استان کرمان عباس سرحدی رییس بهزیستی عنبر آباد در این دیدار با اشاره به ماموریتهای سازمانی بهزیستی عنوان داشت ایجاد زمینه توانمندی پایدار وایجاد استقلال قابل قبول برای افراد دارای معلولیت وهموار تر کردن مسیر رشد آنان از طریق حمایت از خانواده نیازمند همراهی وهمکاری همه ارکان جامعه است که امیدواریم با تعامل بیشتر فی مابین دستگاههای اجرایی ،خیرین وصاحب نظران قدمهای موثر وماندگاری در این راستا برداشته شود .

در این دیدار افشاری پور فرماندار شهرستان عنبر آباد نیز در سخنتانی کوتاه گفت؛افراد دارای معلولیت نیازمندی های فراوانی در حوزه های مختلف از جمله:مسائل معیشتی، مسکن، اشتغال، درمان و ... را دارند و در تلاش هستیم تا با حمایت های همیشگی مجموعه بهزیستی، فرمانداری و یاری سایر ارگانهای خدمت رسان در شهرستان، گوشه ای از مشکلات و کمبودهای جامعه هدف را مرتفع سازیم .

 در ادامه سرپرست این خانواده با مسئولین حاضر به طرح مشکلات ومسائل خود پرداخت ودر پایان فرماندار عنبر آباد هدایایی به ایشان اهد

ا نمود .

کد خبر 89199

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد