کلاله | دیدار سرپرست بهزیستی با مدیران بانک های شهرستان انجام شد.

به منظور دسترسی آسان افراد دارای معلولیت به خدمات شهری، اراز قلی بیری سرپرست بهزیستی کلاله بهمراه کارشناس مناسب سازی این اداره با مدیران شعب بانک های شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش بهزیستی کلاله بیری سرپرست بهزیستی گفت: پیرو برگزاری کمیته شهرستانی مناسب سازی بانک ها شرایطی را برای دسترسی سریع افراد دارای معلولیت و سالمندان فراهم آورده تا آنها نیز مانند افراد عادی بتوانند امور خود را پیگیری و در مدت زمان کمتری با توجه به شرایط جسمی خود موارد را حل کنند.

کلاله | دیدار سرپرست بهزیستی با مدیران بانک های شهرستان انجام شد.
دیدار سرپرست بهزیستی با مدیران بانک های شهرستان

وی با اشاره به فصل دوم قانون حمایت از معلولین، تاکید بر استقرار باجه مجزا جهت مراجعه مددجویان و همچنین دسترسی آسان معلولین به دستگاه خودپرداز عنوان کرد: کلیه بانک ها موظفند در طراحی و احداث ساختمان ها به نحوی عمل نمایند که امکان دسترسی و بهره مندی از آنها برای افراد دارای معلولیت همچون سایر افراد فراهم گردد.

گفتنی است در این دیدار مدیران امور شعب بانک های عامل شهرستان آمادگی خود را بمنظور ارتقاء سطح همکاری ها اعلام داشتند و در ادامه ضمن بررسی وضعیت مناسب سازی شعب بانک ها، پیرامون نحوه خدمات رسانی به جامعه هدف، اختصاص جایگاه ویژه معلولین، رمپ استاندارد و مناسب سازی دستگاه خودپرداز بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 88936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد