در رسانه | شرایط دریافت کمک بلاعوض مسکن مددجویان بهزیستی اعلام شد

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از شرایط پرداخت کمک هزینه‌های تأمین مسکن ویژه مددجویان تحت سرپرستی بهزیستی خبر داد.

دکتر مسعود فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز ضمن اشاره به فعالیت‌های حوزه مسکن در بهزیستی خراسان رضوی گفت: هم‌زمان با هفته دولت ۷۷واحد مسکونی در بیست شهرستان در استان خراسان رضوی افتتاح و به مددجویان تحت پوشش این سازمان واگذار شد. مراحل تکمیل این منازل از ابتدای سال جاری آغاز و درحال‌حاضر آماده واگذاری به مددجویان است.

وی با اشاره به پرداخت‌های بلاعوض حق مسکن به مددجویان واجد شرایط عنوان کرد: در حوزه ساخت مسکن ویژه معلولان، بهزیستی تا سقف یک میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌کند.  

فیروزی اضافه کرد: این مبلغ برای خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول در سرانه‌های شهری، ۲میلیارد ریال و برای خانواده‌های روستایی یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برآورد شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی همچنین خاطرنشان کرد: برای افراد معلول که صاحب زمین باشند یا اینکه بخواهند مسکن بسازند، پروانه ساخت یک واحد مسکونی تا حداکثر ۱۲۰مترمربع رایگان در نظر گرفته خواهد شد و تمامی انشعابات آب، برق، گاز و تلفن آن واحد مسکونی نیز رایگان در اختیار فرد قرار می‌گیرد. مددجو منعی برای صدور پروانه ساخت منطقه سکونتی خود ندارد و می‌تواند اقدام کند.

خبرنگار : علی صمدی جوان 

کد خبر 88871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد