اخبار بهزیستی شهرستان اصفهان در هفته دولت

اهم اخبار اداره بهزیستی شهرستان اصفهان در هفته دولت به این شرح است

برپایی  نمایشگاه پوستر و عکس نوشته زنان شهیده شهر اصفهان  به مناسبت هفته دولت

اصفهان به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر به همت و تعامل مسئول روابط عمومی با کارشناسان موزه دفاع مقدس  نمایشگاه زنان شهیده شهر اصفهان در قالب 20پوستر و عکس نوشته در راستای افزایش فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آگاهی به  معرض دید همکاران و مراجعین اداره بهزیستی شهرستان اصفهان قرار گرفت .

در این نمایشگاه پوسترهایی حاوی اطلاعاتی از بانوان سرافراز شهر اصفهان که به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند به نمایش گذاشته شد و مورد استقبال مراجعین و همکاران قرار گرفت.

اخبار بهزیستی شهرستان اصفهان در هفته دولت

دیدار مسئولین اتاق اصناف با ریاست بهزیستی شهرستان اصفهان  به مناسبت هفته دولت

همزمان با گرامیداشت هفته دولت وفایی رییس کمیسیون فرهنگی و خلقی کارشناس فرهنگی اتاق اصناف شهرستان اصفهان با حضور در دفتر کار جواد سلمانی مدیر بهزیستی شهرستان اصفهان ضمن تبریک هفته دولت در خصوص ارائه خدمات صنوف تولیدی ،توزیعی و خدماتی به مددجویان بهزیستی با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

اخبار بهزیستی شهرستان اصفهان در هفته دولت

برپایی میز خدمت درمصلی  نماز جمعه به مناسبت هفته دولت

 به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و در پی استقرار میز خدمت دستگاه های اجرایی شهرستان اصفهان ،مسئول و کارشناسان مرکز تامین و توسعه شهید حیرانی بهزیستی اصفهان با استقرار میز خدمت در محل نماز جمعه مصلی و نماز جمعه بهارستان پاسخگوی مطالبات و درخواستهای مردمی بودند .

در این برنامه کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان اصفهان به صورت چهره به چهره پاسخگوی مطالبات و درخواستهای مردمی بودند.

اخبار بهزیستی شهرستان اصفهان در هفته دولت

دیدار چهره به چهره مسئولان بهزیستی شهرستان اصفهان با مردم قهجاورستان و روستای قهاب شمالی

 در ادامه سلسه ملاقاتهای هفتگی فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با شهروندان مناطق مختلف شهرستان ،جواد سلمانی مدیر و دهقانی معاون پشتیبانی بهزیستی اصفهان با حضور در دبیرستان پسرانه امیر کبیر واقع در شهر قهجاورستان با اهلی روستای قهاب شمالی به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات و از نزدیک پیگیر مسائل و مشکلات آنان شدند.

برپایی میز خدمت در مصلی نماز جمعه خوراسگان به منظور تکریم شهروندان و پیگیری مطالبات برحق مردم

 به منسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان گرانقدر رجایی و با هنر ،مسئول و کارشناسان مرکز تامین و توسعه ملکوتی خواه بهزیستی شهرستان اصفهان به اتفاق مسئولین مرکز مثبت زندگی 2275 به منظور تکریم شهروندان و پیگیری مطالبات برحق مردم در محل نماز جمعه خوراسگان حضور یافته و با برپایی میز خدمت پاسخگوی نماز گزاران بودند.

اخبار بهزیستی شهرستان اصفهان در هفته دولت

دیدار پرسنل و مددجویان بهزیستی شهرستان با فرماندار اصفهان به مناسبت هفته دولت

به مناسبت آغاز هفته دولت و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، جواد سلمانی مدیر و اعضای شورای معاونین این اداره به همراه نمایندگان انجمن های ناشنوایان، نابینایان، جسمی وحرکتی، ضایعه نخاعی و تعدادی از فرزندان خانه های کودک و نوجوان در دفتر کار محمد علی احمدی فرماندار اصفهان حضور به هم رسانده و با وی دیدار و گفتگو نمودند.

 جواد سلمانی مدیر بهزیستی اصفهان در این نشست، ضمن تقدیر از خدمات شایسته و حمایت‌های بی دریغ فرماندار و تبریک فرارسیدن هفته دولت و نکوداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر شرح مختصری از برنامه های این اداره در هفته دولت ارائه نمود.

سپس نمایندگان انجمن های معلولین ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با فرماندار با بیان مسائل و مشکلات خود درخواست هایی را مطرح نمودند.

در ادامه احمدی فرماندار اصفهان ضمن تبریک هفته دولت و ابراز خرسندی از حضور خانواده بزرگ بهزیستی در مجموعه فرمانداری از زحمات کارکنان بهزیستی در راستای خدمت به مردم و رسیدگی به مددجویان و توانخواهان تقدیر و تشکر نمود و گفت: وظیفه همه ما خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی بویژه اقشار نیازمند و جامعه هدف بهزیستی می باشد.

اخبار بهزیستی شهرستان اصفهان در هفته دولت

برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیریت پسماند شهری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت

همزمان با بزرگداشت هفته دولت مدیر و معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان اصفهان به منظور تعامل ،همکاری و استفاده از ظرفیت های دو دستگاه  اجرایی مدیریت پسماند و بهزیستی در دفتر مدیریت پسماند اصفهان حضور به هم رساندند و ضمن دیدار با مدیر عامل مدیریت پسماند درراستای ارائه  خدمات موثر و بهینه به جامعه  به ویژه جامعه هدف بهزیستی با وی گفتگو کردند.

اخبار بهزیستی شهرستان اصفهان در هفته دولت

کد خبر 88360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد