نمایشگاه دستاوردهای معلولین شهرستان کردکوی افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت (CBR) و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شهرستان کردکوی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور محمدرضا فشایی معاون توانبخشی بهزیستی گلستان و اسماعیل نوری سرپرست بهزیستی کردکوی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان نمایشگاه دستاوردهای افراد دارای معلولیت (CBR) و زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی شهرستان کردکوی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور محمدرضا فشایی معاون توانبخشی بهزیستی گلستان و اسماعیل نوری سرپرست بهزیستی کردکوی برگزار گردید.

نمایشگاه دستاوردهای معلولین شهرستان کردکوی افتتاح گردید.

فشایی در این خصوص گفت: این قسم نمایشگاه‌ها در اکثر شهرستان‌ها به‌مناسبت‌های مختلف به‌صورت دائمی و موقت همواره برپا می‌شوند. در بهزیستی، علاوه بر استعدادیابی و تشویق افراد دارای معلولیت به حرفه‌آموزی و تولید محصولات مختلف، در راستای بازاریابی و معرفی تولیدات این عزیزان به عموم مردم نیز تلاش‌هایی صورت می‌گیرد.

نمایشگاه دستاوردهای معلولین شهرستان کردکوی افتتاح گردید.

نوری نیز ضمن تقدیر از برپاکنندگان این نمایشگاه اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه‌ها زمینه تشویق و تقویت روحیه افراد دارای معلولیت را بیش از پیش فراهم می‌کند و باعث معرفی دستاوردهای این عزیزان به عموم مردم می‌شود.

کد خبر 88209

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد