دیدار مدیر عامل کانون ناشنوایان با مشاور استاندار و مدیرکل بهزیستی استان

مشاور استاندار در امور توانخواهان و مدیرکل بهزیستی: نگاه بهزیستی، استفاده از ظرفیت خود مراکز جهت رفع مسائل، مشکلات و ارتقای سطح خدمات است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مدیر عامل کانون ناشنوایان و رئیس هیأت ورزش های ناشنوایان استان با مدیرکل و معاونت توانبخشی بهزیستی استان سمنان دیدار و گفتگو کردند.

 دکتر محمود منطقی مدیر کل بهزیستی استان؛ ضمن خوش آمد گوئی با اعلام حمایت همه جانبه بهزیستی استان سمنان از کلیه افراد تحت حمایت و قشر ناشنوایان، از آمادگی بهزیستی استان به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر هفته جهانی ناشنوایان خبر داده و گفتند: تیم مدیریتی بهزیستی استان در ارتباط و همکاری با انجمن های معلولین، مراکز و موسسات، نگاه استفاده از ظرفیت خود این مراکز جهت رفع مسائل، مشکلات و ارتقای سطح خدمات است. چرا که تجربه نشان داده است استفاده از افراد درگیر در یک موضوع نتیجه و پایان قابل قبولی دارد .

در ابتدای این دیدار که با حضور مهندس احسان صائمی مدیرعامل کانون ناشنوایان استان و بهروز چگینی رئیس هیأت ورزش های ناشنوایان استان برگزارید گزارشی از عملکرد هیأت ورزش های ناشنوایان استان و برنامه های آتی این هیئت ارائه گردید.

در ادامه مهندس احسان صائمی مدیر عامل کانون ناشنوایان استان؛ ضمن تقدیر از فعالیتهای بهزیستی استان در راستای ارائه خدمات درمانی به ناشنوایان عزیز به بیان برنامه های هفته جهانی ناشنوایان پرداختند.

صائمی مدیرعامل کانون ناشنوایان استان در این دیدار یکی از اهداف راه‌اندازی کانون ناشنوایان را حمایت از این قشر اعلام کرد و افزود: با برنامه‌ریزی های انجام شده سعی شده است تا گوشه ای از مشکلات ناشنوایان را برطرف نماییم.

در این دیدار دکتر معصومه میرحاج معاون توانبخشی بهزیستی استان ضمن قدردانی از تلاش کانون ناشنوایان در راستای پیگیری مسائل و مشکلات ناشنوایان  با بیان این مطلب که هم اکنون هزارو ۶۹۹نفر ناشنوا و کم‌شنوا تحت حمایت بهزیستی استان گزارشی از اهم اقدمات معاونت توانبخشی در موضوع ناشنوایان و کم شنوایان ارائه کردند .

در ادامه دکتر معصومه میراج معاونت توانبخشی بهزیستی استان به ارائه راهکارهای پیشنهادی به منظور خدمات هر چه بهتر به قشر ناشنوا پرداختند و با اجرای برنامه های حمایتی این اداره عنوان کرد و گفت با همکاری و تعامل بهزیستی و دیگر ارگان های مرتبط با کانون سعی بر آن خواهیم داشت در حد توان خود از این کانون حمایت نماییم.

 دکتر محمود منطقی مدیر کل بهزیستی استان؛ ضمن خوش آمد گوئی با اعلام حمایت همه جانبه بهزیستی استان سمنان از قشر ناشنوا، از آمادگی بهزیستی استان به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر هفته جهانی ناشنوایان خبر داد.

کد خبر 87489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد