شاهرود | دیدار با جامعه نابینایان،جسمی حرکتی و بازدید از موسسه خیریه در شهرستان

محمود منطقی: باید از ظرفیت مراکز غیردولتی و موسسات خیریه در امر توسعه خدمت رسانی به مددجویان نهایت استفاده را کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ مدیرکل بهزیستی استان سمنان به همراه رئیس اداره هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال با حضور در شهرستان شاهرود با جامعه نابینایان و جسمی حرکتی و موسسه خیریه تحت نظارت بازدید و از نزدیک نحوه خدمت رسانی، چالش ها و مسائل آنان را مورد ارزیابی قرار داد.

 محمود منطقی ضمن تبریک هفته تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی و تقدیر از مساعی مراکز غیردولتی و موسسات و خیرین اظهار داشتند: مراکز غیردولتی، خیرین و موسسات خیریه با توجه به حمایت های مادی و معنوی، پشتوانه مردمی و اهداف خیرخواهانه از قابلیت و توانمندی بالایی برخوردار هستند و باید از این ظرفیت در امر توسعه خدمت رسانی به جامعه هدف نهایت استفاده را ببرد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بخش عمده ای از نیازهای جامعه هدف توسط مراکز، شرکای اجتماعی و خیریه ها تامین می شود، گفت: توان علمی، تخصصی و مسئولیت پذیری بالای سمن ها، ارائه خدمات مطلوب تر به مددجویان را تسهیل کرده است.

گفتنی است در این بازدید و دیدارها مدیران موسسه خیریه افق نور هدی، جامعه نابینایان و جامعه معلولین جسمی حرکتی در نشستی صمیمی با مدیر کل بهزیستی استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

یادآور می شود، هم اکنون۱۶ موسسه غیرانتفاعی و ۲ موسسه انتفاعی، تحت نظارت بهزیستی در شهرستان شاهرود فعال بوده که در سه حوزه تخصصی توانبخشی اجتماعی، و پیشگیری فعالیت می کنند.

کد خبر 87484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد