گردهمایی فرماندهان بسیج ادارات کل استان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان: یکی از فرصت های مغتنم در این برنامه ها افزایش آگاهی در خصوص وظایف و فعالیت های دستگاه های اجرایی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان گردهمایی فرماندهان بسیج ادارات کل استان به میزبانی اداره کل بهزیستی استان سمنان با حضور جناب سرهنگ امامی رئیس سازمان بسیج ادارات، مدیرکل بهزیستی و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل استان در سالن شهید شاهورانی برگزار شد.

دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان ضمن خیرمقدم به مدعوین، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، سردار شهید سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشته و به گزارش عملکرد این اداره کل اشاره و ابراز داشتند: یکی از فرصت های مغتنم در این برنامه ها افزایش آگاهی در خصوص وظایف و فعالیت های دستگاه های اجرایی است.

مدیر کل بهزیستی با معرفی حوزه های تخصصی در سازمان بهزیستی با بیان این مطلب که این سازمان۱۵۲ فعالیت را از قبل از تولد تا سالمندی بر عهده دارد به معرفی خط تلفنی مشاوره رایگان ۱۴۸۰، خط ملی اعتیاد (۰۹۶۲۸) و خط اورژانس اجتماعی(۱۲۳)پرداخته و افزودند: بهزیستی استان با تحت نظارت داشتن ۱۱ مرکز در سطح استان در حوزه اجتماعی هم اکنون قریب به ۱۷۰ کودک و نوجوان را تحت حمایت دارد، که راهبرد بهزیستی کشور در این حوزه واگذاری فرزندان به خانواده های جایگزین و کاهش تعداد این مراکز است.

وی سازمان بهزیستی کشور را تخصصی ترین سازمان در بحث معلولین عنوان و از تحت نظارت داشتن ۳۸ مرکز در این معاونت خبر داده و راهبرد این سازمان را در این بخش نگهداری معلولین در منزل و کنار خانواده در مرحله اول، حضور در مراکز روزانه و در نهایت نگهداری در مراکز شبانه روزی بیان داشتند.

مدیرکل بهزیستی در پایان سخنان خود با اشاره بر این مطلب که قریب به ۲۷۰ مرکز و موسسه غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی استان بوده، که در بخش های مختلف در حال ارائه خدمت به جامعه هدف می باشند افزودند: در شرایط کنونی بمنظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف و ارتقای سطح زندگی فردی و اجتماعی جامعه هدف، نیازمند آن هستیم از کلیه ظرفیت های درون و برون سازمانی استفاده نمایم و در این راه به گرمی دست یاری کلیه فعالین در عرصه های مختلف را می فشاریم.

کد خبر 87336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد