همراهی همه جانبه مسئولین استان با بهزیستی در ارائه خدمات به جامعه هدف

نشست مشترک مسئولین بهزیستی استان و فرمانداران شهرستانهای تابعه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، علی نصیری در این نشست گفت: این نشست با هدف افزایش تعاملات بین بخشی و کمک به خدمات دهی بهتر به جامعه هدف تحت پوشش در شهرستانها برگزار شد.

وی افزود: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با تعدادی از خانواده زیرپوشش این نهاد، فعالیت بهزیستی و حجم کار بهزبستی نیازمند این است که دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی در ارائه خدمات، بهزیستی را حمایت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: فعالیت سازمان بهزیستی 153فعالیت است که این فعالیت‌ها،برای عموم مردم ارائه می شود و از قبل تولد یک فرد تا بعد مرگ شامل می‌شود. حیطه فعالیت پیشگیری برای آگاه‌سازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و سلامت روان است.

نصیری با اشاره به آمار جامعه هدف بهره مند از خدمات بهزیستی،گفت: در استان 106هزار نفر ازخدمات بهزیستی بهرمنده هستند و  26هزارنفر ماهانه مستمری می کنند که سیاست سازمان بر این است که به مردم و افراد در محل زیست اولیه خدمات ارائه شود.

وی از سازمان بهزیستی به عنوان یک سازمان حمایتی تخصصی  یاد کرد و اظهار داشت: کارکنان بهزیستی در حوزه های امور اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکتهای مردمی در سطح بهزیستی استان به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

حسین میرزایی نیز در این نشست با قدردانی از شهدا و ایثارگران، کار در بهزیستی را نوعی ایثار عنوان و خاطر نشان کرد: کار و فعالیت در برخی مجموعه‌ها در اختیار خود انسان است، اما کار و فعالیت در برخی جاها در اختیار خود انسان نیست. کارکنان کمیته امداد و بهزیستی مشمول دعای خیر هستند و توفیق خدمت بدست آورده اند چرا که کار در بهزیستی  از فعالیت و تلاش اداری، خارج شده و تبدیل به مجاهدت شده است.

وی با اشاره به جایگاه بهزیستی در سطح استان افزود: جایگاه تخصصی این سازمان در حوزه اجتماعی و نظرات کارشناسی به پیشبرد اهداف کمک خواهد کرد.

کد خبر 87265

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد