پیام تبریک روز خبرنگار مدیرکل بهزیستی استان سمنان

خبرنگارن: راستگویی، امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی را وظیفه خود دانسته و در اطلاع رسانی، حلقه واسط ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ 

سوگند به قلم و آنچه می ‏نویسند

به نام خداوند قلم و نگارنده جهان هستی

ارتباط و آگاهی از ویژگی های عصر جدید است که باعث توسعه یافتگی جوامع می شود و خبرنگاران تاثیرگذارترین افراد این زمان هستند که با مسئولیت خطیر روشنگری را روایت می کنند.

راستگویی، امانتداری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی را وظیفه خود دانسته و در اطلاع رسانی، حلقه واسط ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند که عملکرد آنها را به مردم انتقال داده و مطالبات مردم را به گوش مسئولان می رسانند و در جهت ارتقا و  رشد جامعه تلاش می کنند

  هفدهم مردادماه روز خبرنگار ، یادآور حماسه آفرینی های خبرنگار زنده، شهید محمود صارمی است که با نثار خون از قلم شجاعت و شهامت تاریخی خود، علاوه بر اینکه به شرافت‌ حرفه‌ای و کار مقدس خبرنگاری ارزش والا بخشید ، عزت و سرافرازی ملت آزاده ایران اسلامی را در جهان طنین‌اندازکرد.

اینجانب ضمن پاسداشت سالروز شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار به آحاد خبرنگاران و فعالان این عرصه ؛ از تلاش های و زحمات صادقانه خبرنگاران و اصحاب رسانه همکار و همراه بهزیستی استان سمنان در انعکاس خدمات و زحمات این اداره کل به آحاد جامعه سپاسگذاری کرده و برای ایشان از محضر ربوبیت آرزوی سلامتی و موفقیت می نمایم.

دکتر محمود منطقی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 87007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد