مینودشت | دیدار روسای بهزیستی و ثبت احوال شهرستان / بازدید از مددجوی ضایع نخاعی

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان آقای قره سفلو با حضور در اداره بهزیستی شهرستان، پیگیر امور مربوط به مددجویان فاقد شناسنامه شد.

دیدار روسای بهزیستی و ثبت احوال شهرستان مینودشت برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان مینودشت، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان آقای قره سفلو با حضور در اداره بهزیستی شهرستان، پیگیر امور مربوط به مددجویان فاقد شناسنامه شد. 

علی رمضانی راد سرپرست بهزیستی شهرستان، ضمن تاکید بر تعامل دو سویه و سهولت در دسترسی مددجویان تحت پوشش بهزیستی به اسناد و مدارک هویتی تصریح کرد: داشتن هویت، از حقوق اولیه اجتماعی می باشد و این مساله موجب تقویت عزت نفس و باعث پیشگیری از آسیب ها می گردد.، چرا که نداشتن مدارک شناسایی موجب عدم پیشرفت اجتماعی خصوصا در کودکان می شود. 

رئیس ثبت احوال شهرستان ضمن استقبال از برنامه پیشنهادی، لزوم همکاری دو اداره در تمام زمینه ها را خواستار شد.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بازدید و سرکشی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان از مددجوی ضایع نخاعی

مینودشت | دیدار روسای بهزیستی و ثبت احوال شهرستان / بازدید از مددجوی ضایع نخاعی

در خبری دیگر علی رمضانی راد سرپرست بهزیستی شهرستان با حضور در منزل مددجوی ضایع نخاعی، از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های توانخواه عزیز قرار گرفتند و دستورات و پیگیری لازم اقدام شد.

رمضانی راد در این بازدید خاطر نشان کرد: بدین جهت مجموعه همکاران بهزیستی مینودشت خدمتگزار مددجویان بوده و سعی داریم با سرکشی به خانواده های معلولین ، مشکلات آنها را از نزدیک رصد وبا تلاش از تمامی ظرفیت ها ، مشکلات را مرتفع نماییم.

کد خبر 86972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد