زنان سرپرست خانواده همیار اشتغالزایی در پاکدشت شدند

رئیس اداره بهزیستی پاکدشت از پیگیری ۴گروه همیار و آغاز بکار ۲ گروه همیار زنان سرپرست خانواده در اشتغالزایی در ۲ رسته غذای خانگی و خیاطی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری ثمره نیوز؛ با حضور فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، نادره افشاره و زنان سرپرست خانواده فعال در حوزه اشتغال خانگی ۲ پایگاه اقتصادی افتتاح شد.

رئیس اداره بهزیستی پاکدشت با تاکید بر اهمیت ایجاد محیط اشتغالزایی با کمک بانوان برای خانم های سرپرست خانواده اظهارداشت: در این طرح زنان سر پرست خانوار با تشکیل گروه های ۵ نفره اقدام به آغاز فعالیت در تولید مواد غذایی خانگی نموده که تاکنون ۲گروه ۵نفره در رسته های غذای خانگی و خیاطی توانستند آغاز به فعالیت نمایند که امروز شاهد افتتاح دومین گروه اشتغالزایی در شهرستان‌هستیم.

افشارها در ادامه با اشاره هدف از ایجاد تشکیل گروه همیار را گسترش بخش غیر دولتی وافزایش مشارکت جمعی و استقلال اعضای گروه (زنان سرپرست خانوار) بیان کرد و گفت: تاکنون مبلغ ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض از طرف سازمان بهزیستی در راستای توانمند سازی اهدا شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: گروه همیار جمعی از افراد که بایکدیگر دارای هدف مشترک بوده و می کوشند تا نیاز های فردی وگروهی خود را از طریق کوشش جمعی تامین نمایند که دارای کنش دو سویه ومتقابل بوده واغلب بین افراد با توانایی های یکسان صورت گرفته ویا کسانی که بتوانند توانایی های همدیگر را تکمیل یا کمبود های یکدیگر را جبران و فعالیت می نمایند.

کد خبر 86087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد