ماه محرم را بر عاشقان ابا عبدالله الحسین علیه السلام تسلیت عرض می نمایم

پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت فرارسیدن محرم به شرح ذیل است:

《بسم الله الرّحمن الرّحیم》
..کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا..

چندین قرن از غروب غریبانه عاشورا و واقعه کربلای سال ۶۱ هجری می‌گذرد و محرمی دیگر از راه رسید؛ ایّامی که یادآور بزرگترین حماسه ظلم‌ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر و حکایت بی‌بدیل رشادت انسان‌های والا و پاک‌دلی است که عاشقانه به ندای حق لبیک گفتند و در راه دین مبین اسلام از جان عزیز خود گذشتند.
بی‌تردید، ترویج آموزه‌های والای نهضت حسینی و ارزش‌های اصیل اسلامی و فرهنگ همیاری برای به زیستن، رسالتی بس سنگین و حیاتی است که می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات کنونی کشور عزیزمان باشد. بر ماست که بیش از پیش، فرزندان این سرزمین را با درس‌های قیام عظیم عاشورا و مفاهیم والای آزادگی، ظلم‌ستیزی، اخلاق، ایثار و از خودگذشتگی آشنا نماییم.
اینجانب بدینوسیله، حلول ماه محرم، ایّام شهادت فرزند گرامی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص)؛ حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفای ایشان را که یادآور شعار بلند «هیهات من الذلّة» است؛ به ساحت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) و نائب بر حقّش مقام معظّم رهبری (مدّ ظلّه العالی)، همه مسلمانان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف استان یزد و جامعه بزرگ بهزیستی تسلیت عرض می‌نمایم. امید که عزاداری‌ها و سوگواری‌های همه ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) مورد قبول درگاه احدیّت قرار گیرد.

کد خبر 85863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد