افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی بیماران روانی مزمن  مرد" شهید فیض اردکانی" در هفته بهزیستی

مرکز نگهداری شبانه‌روزی بیماران روانی مزمن مرد " شهید فیض اردکانی" واقع در موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان اردکان، با حضور مدیرکل بهزیستی استان، فرماندار، دادستان، رئیس دفتر نماینده شهرستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی افتتاح شد.

رضا ابهت در این مراسم ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالروز تاسیس سازمان بهزیستی گفت: (۲۴ لغایت ۳۰ تیرماه ) با عنوان  هفته بهزیستی نامگذاری شده است که برنامه های این هفته با شعار «برای مردم ، برای به زیستن» اجرا می شود. 
مدیر کل بهزیستی استان یزد افزود: هفته بهزیستی بهترین زمان برای ارائه دستاوردها و خدمات ارائه شده به جامعه هدف وآگاهسازی  عموم مردم است.
وی افزود : در استان یزد ۳ مرکز شبانه روزی مراقبتی بیماران روانی مزمن فعالیت دارند که خدمات مراقبتی و توانبخشی به بیماران این جامعه هدف ارائه می دهند. 
دکتر ابهت تصریح کرد : این مرکز ۳۵۰ متر مساحت دارد و ظرفیت آن ۵۰ نفر است که در حال حاضر ۱۳ بیمار در آن نگهداری می‌شود.  ۷ نفر نیروی متخصص و ۶ نفر غیر متخصص (هر شیفت دو مراقب یا پدریار) در این مرکز مشغول به کار شدند که کارکنان مرکز متشکل از متخصص اعصاب و روان، دکتر عمومی، روانشناس، پرستار، مددکار و کاردرمان می‌باشند.

کد خبر 85228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد